۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83040029
T T
۰ نفر
مدیرعامل ایرنا: موفقیت در جنگ رسانه ای نیازمند خلاقیت است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: برای موفقیت در جنگ رسانه ای نیازمند خلاقیت و نوآوری هستیم و خبرنگار و رسانه ای كه از خلاقیت و شجاعت برخوردار نباشد، نمی تواند در زمینه اطلاع رسانی موفق عمل كند.

به گزارش ایرنا، دكتر سید ضیاء هاشمی روز شنبه در مراسم معرفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان افزود: كشور با قرار گرفتن در شرایط حساس، با چالش های زیادی مواجه است و برای مدیریت خبری این چالش ها به خلاقیت نیاز داریم كه لازمه آن شهامت و شجاعت است.
وی با اشاره به اهمیت خبر و تاثیرگذاری اطلاع رسانی بر پیشرفت جامعه اظهارداشت: موفقیت در این عرصه مهم بدون همدلی و هم افزایی میسر نمی شود و انتظار است با كسب دانش و براساس تحلیل دستاوردها و آسیب شناسی ناكامی ها، مراحل اطلاع رسانی كیفی و اثرگذار را برنامه ریزی و پایه ریزی كنیم.
هاشمی از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مادر نام برد و تاكید كرد: این رسانه بزرگ باید ضمن حفظ تجربیات و موفقیت های گذشته خود، رویكرد و برنامه های جدیدی را پایه ریزی كند.
وی تغییرات مدیریتی در این سازمان را چرخش نخبگان و تبادل تجربیات برای بسترسازی جهت ارتقای كیفی و كمی داده های ایرنا دانست و گفت: تغییر مدیریت، فرصت تغییر رویكردها برای دست یابی به اهداف بزرگ را میسر می كند.
مدیرعامل ایرنا با بیان اینكه انگیزه عامل فتح قله های موفقیت است، از مدیران و كاركنان این خبرگزاری خواست با انگیزه بیشتر و قاطعیت به فعالیت های حرفه ای خود در زمینه اطلاع رسانی ادامه دهند.
وی همچنین از اصفهان به عنوان خطه ای با ظرفیت بالا در همه بخش ها نام برد و ابراز امیدواری كرد كه با بهره گیری از نخبگان، تولیدات خبری این استان بیش از پیش ارتقا یابد.
در این مراسم از محمد سلطانمرادی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان قدردانی و جانعلی فتحی به عنوان رئیس جدید این مركز معرفی شد.
2093/ 6022/1772
۰ نفر