۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۴
کد خبر: 83058741
T T
۰ نفر
رقابت نزديك مانع از رسيدنم به مدال طلاي پاراآسيايي شد

جاكارتا- ايرنا- پرتابگر برنزي ايران در سومين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي، رقابت خود در ماده پرتاب نيزه را بسيار نزديك خواند و اين مساله را عامل اصلي نرسيدن به مدال طلا عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا از اندونزي، علي اميدي پس از دستيابي به مدال برنز ماده پرتاب نيزه كلاس ادغامي F42-44/61-64 بازي‌هاي پاراآسيايي 2018 ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: رقابت خوب و نزديكي بود و در كلاس و ماده ما ركورد پارالمپيك جابه‌جا شد. رقابت ما تا پرتاب‌هاي آخر نفس گير بود و بازهم خدا را شاكرم كه به مدال رسيدم.
وي با تمجيد از حريف هندي خود گفت: او پديده جديدي بود كه ركورد پارالمپيك را زد. من در پرتاب سوم هم ركورد بازي‌هاي پاراآسيايي را زده بودم و هم ركورد خودم در تمرينات را، اما رقبا در ادامه از من بيشتر پرتاب كردند و به مدال طلا و نقره رسيدند.
برتابگر ايران كه سومين حضور خود در بازي‌هاي پاراآسيايي را تجربه مي‌كند، افزود: در اين دوره كاستي‌هايي وجود دارد و در اين زمينه مي‌توانيم به مشكل حمل و نقل و اسكان اشاره كنيم.
اميدي گفت: با هدف مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي تمرين كرده بودم اما رقبا به گونه‌اي عمل كردند كه به اين هدف نرسيدم. ورزشكار هندي ركورد پارالمپيك را بعد از شش سال شكست و حريف سريلانكايي هم فراتر از انتظار عمل كرد.
سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2018 در روزهاي 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار 880 ورزشكار از 41 كشور در 18 رشته ورزشي به ميزباني جاكارتا برگزار مي شود.

اسامي مدال آوران ايران تا اين لحظه به شرح زير است:
-طلا
شاهين ايزديار (شنا 100 متر پروانه)
شاهين ايزديار ( شنا ماده 100متر آزاد)
عرفان سيفي پور(پرتاپ وزنه)
ساره جوانمردي (تيراندازي)
رقيه شجاعي (تيراندازي)
عليرضا قلعه ناصري (پرتاپ ديسك)

-نقره
بهزاد عزيزي (پرتاپ نيزه)
جليل باقري ( پرتاپ ديسك)

-برنز
عرفان حسيني ( پرتاپ نيزه)
زهرا برناكي (پرش طول)
حسن جانفشان ( تنيس روي ميز)
حامد اميري (پرتاپ ديسك)
ميثم بني طبا (جودو)
علي اميدي(پرتاپ نيزه)
رضا غلامي (جودو)
ورزشي **9118**9129
۰ نفر