۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳
کد خبر: 83059595
T T
۰ نفر

13 نفر از كاركنان شهرداری كرج دستگیر شدند

۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳
کد خبر: 83059595
13 نفر از كاركنان شهرداری كرج دستگیر شدند

كرج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مركز استان البرز گفت: 13 نفر از كاركنان خاطی شهرداری مركزی و شهرداری منطقه 6 كرج دستگیر شدند.

حاجی رضا شاكرمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بلاتكلیفی وضعیت شهردار كرج و قصور اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار این كلانشهر موجب مشكلات و ضرر شهرداری و عدم خدمات رسانی به شهروندان شده است.
وی اضافه كرد: همچنین بلاتكلیفی شهرداری موجب افزایش روز افزون تخلفات در بدنه شهرداری، رشد فزاینده دلالی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات و تضییع حقوق عمومی گردیده است.
شاكرمی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان البرز در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات اقدام به تحقیقات مشروح و مفصل نموده و گزارش كاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعكس كه تاكنون 13 نفر از پرنسل شهرداری، افراد دلال و كار چاق كن شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: عمده فعالیت این افراد كار چاق كنی، اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، خرید و فروش پست های مدیریتی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات، غصب عناوین و جعل است كه پرونده در حال بازرسی و تكمیل تحقیقات است.
دادستان عمومی و انقلاب مركز استان البرز اظهار داشت: دستگاه قضایی و سربازان گمنام و مخلص امام زمان(عج) كماكان در راستای وظیفه ذاتی خود نظارت كافی خواهند داشت و چنانچه این برخورد درس عبرتی برای پرسنل خاطی شهرداری و سایر دستگاه ها نباشد برخورد قاطع در دستور كار این 2 مرجع قرار دارد.
7414/6693