۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۶
کد خبر: 83096806
T T
۰ نفر

آغاز رستاخيز رئال مادريد با تغيير سرمربي

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۶
کد خبر: 83096806
آغاز رستاخيز رئال مادريد با تغيير سرمربي

تهران- ايرنا- «يولن لوپتگي» سرمربي بداقبال و سابق رئال مادريد پس از شكست در ال كلاسيكو اخراج شد و جاي خود را به «سانتياگو سولاري» داد و حالا نتايج كهكشاني ها در چهار بازي اخير، حاكي از نمايش پر رنگ علائم حياتي مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا در نمايشگر لاليگا است.

به گزارش ايرنا، روزنامه ماركا اسپانيا روز دوشنبه نوشت: كهكشاني ها 2 هفته پيش و بدنبال شكست سنگين پنج بر يك مقابل بارسلونا در شب تلخ نيوكمپ، تقريبا به مرز ويراني رسيده بودند، اما رستاخيز رئال به محض انتصاب «سانتياگو سولاري» به سمت سرمربي اين تيم، آغاز شد.
نتايج نااميد كننده سفيدپوشان پس از چند هفته ابتدايي فصل، مبين اين حقيقت تلخ بود كه بازيكناني كه تنها پنج ماه پيش ليگ قهرمانان اروپا را فتح كرده بودند، عملكردي بسيار ضعيف داشته و رو به زوال هستند.
اما ورود مرد آرژانتيني، روحيه تيم را افزايش داد و به چهار پيروزي متوالي شامل يك برد دلچسب خارج از خانه مقابل سلتا ويگو منجر شد.
اين در حالي است كه در چند بازي گذشته، «سرخيو راموس» و «كريم بنزما» وظيفه فراهم كردن پاس گل را براي هم تيمي هايشان بر عهده گرفته و نقش اصلي را در به ثمر رسيدن چندين گل حياتي براي تيم تحت هدايت سولاري ايفا كرده اند.
به عبارت ديگر، سولاري با حضورش اعتماد از دست رفته بازيكناني همچون بنزما، «لوكا مودريچ» و «توني كروس» را باز گرداند و در عين حال به بازيكنان جوان تيمش يعني «آلوارو اودريازولا»، «سرخيو رگيلون» و «لوكاس واسكز» فرصت بازي و شكوفايي داده است.
مرد فرانسوي رئال به همراه هم تيمي كرواتش در بازي كه مهره هاي كليدي همچون «كاسميرو»، رگيلون، «ناچو فرناندز» و «گرت بيل» به دليل مصدوميت حضور نداشتند؛ بهترين عملكرد فصل خود را تا اينجاي كار به نمايش گذاشت.
و حالا در آستانه تعطيلات بازي هاي ملي، رئالِ سولاري با چهاز امتياز اختلاف نسبت به آبي اناري هاي كه شب گذشته مقابل رئال بتيس فلج شده و با نتيجه 4 بر 2 مغلوب شدند، در رده ششم جدول رده بندي لاليگا جاي گرفته و اميدوارتر از هميشه در انتظار روزهاي خوش بسر مي برند.
ورزشي**3991**1584