۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶
کد خبر: 83100496
T T
۰ نفر

صياد فلسطيني بدست صهيونيست ها به شهادت رسيد

۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶
کد خبر: 83100496
صياد فلسطيني بدست صهيونيست ها به شهادت رسيد

تهران - ايرنا - ارتش رژيم صهيونيستي در ادامه جنايات خود عليه مردم مظلوم فلسطين، روز گذشته (چهارشنبه) در شمال نوار غزه يك جوان صياد فلسطيني را به شهادت رساند.

شبكه اسكاي نيوز ضمن اعلام اين مطلب به نقل از منابع پزشكي فلسطين توضيح داد: نواف احمد العطار جوان 20 ساله در سواحل بيت لاهيا در شمال غزه از سوي نيروهاي اسراييلي از ناحيه شكم مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
اين در حالي است كه از درخواست آتش بس از سوي رژيم صهيونيستي پس از دريافت ضربه كاري از سوي نيروهاي مقاومت فلسطين و جنبش حماس در غزه و برقراري آن به طور شكننده يك روز سپري شده بود.
بديهي است اسراييل تنها پس از گذشت دو روز از موج حملاتش عليه نوار غزه و اصابت موشك ها و راكت هاي مقاومت به شهرك هاي صهيونيست نشين در جنوب فلسطين اشغالي و به هلاكت رسيدن شماري از نيروهايش تاب نياورد و درخواست آتش بس داد.
جنبش حماس با صدور بيانيه از اين درخواست آتش بس به عنوان 'پيروزي نظامي' و از استعفاي ليبرمن وزير جنگ اين رژيم به عنوان يك ' پيروزي سياسي ' نام برد.
ظرف حملات هوايي اسراييل ظرف دو روز ياد شده عليه نوار غزه كه شديدترين تنش نظامي ميان دو طرف از سال 2014 به اين سو به شمار مي رود، 7 فلسطيني به شهادت رسيدند.
خاورم ** 1487 **1723