۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷
کد خبر: 83104883
T T
۰ نفر
حمله هواداران انگليس به بازيكن كرواسي در شبكه‌هاي اجتماعي

تهران- ايرنا- گروهي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي در انگليس پس از پيروزي تيم ملي كشورشان مقابل كرواسي به يكي از بازيكنان اين تيم حمله كردند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از سايت گل، به دنبال پيروزي 2 بر يك يكشنبه شب تيم ملي انگليس در ديداري خانگي مقابل كرواسي در ليگ ملت‌هاي اروپا، گروه پرشماري از هواداران اين تيم در فضاي مجازي به دژان لوورن، ‌مدافع ليورپول به خاطر اظهاراتش قبل از بازي حمله كردند و به شيوه‌هاي مختلف به او طعنه و زخم زبان زدند.
لوورن پيش از بازي در شبكه‌هاي اجتماعي، صحبت‌هايي جنجالي درباره سرخيو راموس، كاپيتان رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا انجام داد كه نشأت گرفته از كينه موجود ميان آنها از فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته بود. راموس در آن بازي با مصدوم كردن محمد صلاح مهاجم ليورپول، روند بازي را به سود رئال مادريد تغيير داد و در نهايت اين تيم قهرمان شد.
مدافع 29 ساله ليورپول در صحبت‌هايش از اينكه توانسته بود در بازي اخير كرواسي مقابل تيم ملي اسپانيا با آرنج به راموس ضربه بزند و به نوعي خطاي او روي صلاح را تلافي كند، ابراز خرسندي كرد و گفت: «با آرنجم به او ضربه زدم. بازي را 3-2 برديم! حالا برو و صحبت كن رفيق. حالا مي‌رويم كه انگليس را شكست دهيم و مثل يك رئيس از زمين بازي خارج شويم.»
اظهارات جنجالي لوورن نه تنها با واكنش و تذكر زلاتكو داليچ سرمربي تيم ملي كرواسي مواجه شد، بلكه به سبب باخت كرواسي در بازي مقابل انگليس و بدتر از آن سقوط اين تيم به دسته دوم ليگ ملت‌هاي اروپا، براي او گران تمام شد چون بسياري از كاربران فضاي مجازي او را دست انداختند.
يكي از اين كاربران نوشته است: «آيا هنوز هم مانند يك رئيس قدم برمي‌داري؟» كاربري ديگر نوشته است: «حالا ميان راموس و لوورن ليگ‌ها فاصله است». برخي ديگر از كاربران هم غرور زياد لوورن را باعث حذف كروات‌ها دانسته‌اند و نوشته‌اند كه منتظر پيام‌هاي جديد او درباره وضعيت كرواسي هستند.
از بخت بد لوورن بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پايان بازي در ورزشگاه ومبلي لندن، سرود «سه‌شيرها» تيم ملي انگليس پخش شد. او چندي پيش اعتراف كرد كه از شنيدن اين سرود پيش از مصاف تيم‌هاي ملي كرواسي و انگليس در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2018 روسيه (ديداري كه كروات‌ها بردند و به فينال صعود كردند) عصباني شده بود چرا كه آن را نوعي بي‌احترامي به او و هم‌تيمي‌هايش مي‌دانست.
ورزشي **9118**2024