۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۹
کد خبر: 83117194
T T
۰ نفر
استقلال نیمه نخست را از صنعت نفت برد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال با ارائه نمایشی هجومی، نیمه نخست دیدار برابر صنعت نفت آبادان را با برتری 2 بر صفر به اتمام رساند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ این دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه و از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
استقلال كه برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول نیاز مبرمی به كسب برتری دارد این بازی را هجومی آغاز كرد و در دقیقه نهم، كرنر ارسالی در یك رفت و برگشت توسط «فرشید باقری» به گل تبدیل شد.
این گل زودهنگام سبب شد تا میزبان شرایط خوبی در میدان داشته باشد، اما به تدریج تیم صنعت نفت با حركات «جاسم كرار» خود را به دروازه استقلال نزدیك كرد.
در دقیقه 23 و در حالی كه صنعت نفت برای جبران تلاش می كرد، كار تیمی زیبای بازیكنان استقلال سبب شد تا «طارق همام» هافبك عراقی با شوتی سنگین زننده گل دوم آبی پوشان پایتخت لقب بگیرد.
در نهایت استقلال كه برتری محسوسی در نیمه نخست داشت با برتری 2 بر صفر به رختكن رفت تا در آستانه یك پیروزی ارزشمند باشد.
**تركیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زكی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی كریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و طارق همام
*تركیب صنعت نفت:
شهاب گردان، عقیل كعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساكی، مصطفی احمدی، اكبر ایمانی، كرار جاسم، طالب ریكانی، میلاد جهانی و رضا جبیره
ورزشی**3783**1597
۰ نفر