۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۹
کد خبر: 83121601
T T
۰ نفر
هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در انتظار نظر نهايي وزير ورزش

تهران - ايرنا - اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال اعلام كردند كه براي اجراي قانون منع ادامه فعاليت بازنشستگان در فدراسيون هاي ورزشي در انتظار نظر نهايي وزير ورزش و جوانان هستند.

به گزارش عصر دوشنبه ايرنا؛ نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور «مهدي تاج»، «علي كفاشيان»، «محمود اسلاميان»، «محمود شيعي»، «حيدر بهاروند»، «عبدالكاظم طالقاني»، «فريدون اصفهانيان»، «ليلا صوفي زاده»، «هدايت ممبيني» و «محمدرضا ساكت» برگزار شد.
در اين نشست، مبحث قانون منع بكارگيري بازنشستگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در اين باره با اشاره به ارسال دو نامه قبلي به وزير ورزش و جوانان مبني بر ادامه فعاليت هيات رئيسه فدراسيون بار ديگر ضمن تاكيد بر رعايت قانون و اولويت بودن آن تصريح كردند در انتظار اعلام نظر وزير براي ادامه فعاليت خود هستند تا طبق نظر وزير ورزش عمل كنند.
در ادامه، اعضا درباره تاريخ برگزاري مجمع عمومي عادي فدراسيون فوتبال اعلام نظر كردند كه مقرر شد اين مجمع در روزهاي نخستين دي ماه برگزار شود.
سپس درباره آماده سازي شرايط استفاده از VAR( سيستم راديويي داوري) در ليگ برتر بحث و تبادل نظر شد و با ارائه گزارش «فريدون اصفهانيان» رئيس كميته داوران، مقرر شد تا با طرح اجرايي در جلسه اي با حضور سازمان ليگ و كميته داوران مورد ارزيابي نهايي قرار گيرد.
در اين نشست، «مهدي تاج» رئيس فدراسيون فوتبال درباره مراسم جشن برترين هاي سال كنفدراسيون فوتبال آسيا كه در عمان برگزار شد، عنوان كرد: يكي از مباحث عمده در حاشيه برگزاري جلسات ما در عمان، تقدير و تشكر AFC از فدراسيون فوتبال ايران، باشگاه پرسپوليس و وزارت ورزش و جوانان جهت برپايي باشكوه ديدار فينال برگشت ليگ قهرمانان آسيا بود.
وي افزود: از نظر من در مراسم برترين ها جاي «عليرضا بيرانوند» خالي بود. ضمن اينكه رقابت براي انتخاب به عنوان بهترين فدراسيون سال مانند سال گذشته بين كره جنوبي، ژاپن و ايران بود كه در نهايت ژاپن اين عنون را از آن خود كرد.
در پايان نشست، تاج در دومين دوره كارگاه بازاريابي فوتبال كه با حضور مدرس كنفدراسيون آسيا و به ميزباني هتل آكادمي برگزار شد، حضور يافت و گفت: فوتبال ايران بسيار وسيع است و نزديك به پنج هزار و 600 مسابقه فوتبال سالانه در آن برگزار مي شود.
وي ادامه داد: تيم ملي فوتبال بزرگسالان مدتهاست كه در رتبه نخست آسيا قرار دارد. در بخش فوتسال اول آسيا و سوم جهان هستيم و در فوتبال ساحلي، جايگاه دوم دنيا را در اختيار داريم.
تاج با اشاره به اينكه در بخش فوتسال بانوان نيز، رتبه اول آسيا در اختيار ايران است، ادامه داد: امسال بعد از ژاپن به عنوان فدراسيون دوم آسيا از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي شده ايم و تمامي اين موارد نشان مي دهد كه امتياز بسيار خوبي داريم.
رئيس فدراسيون فوتبال بيان كرد: در خصوص ساختمان جديد فدراسيون فوتبال در حال امضاي قرارداد با يكي از اپراتورهاي معتبر هستيم. ضمن اينكه كمپ تيم ملي را در اختيار يك حامي ملي قرار مي دهيم. برنامه نويني در ليگ فوتبال و در بخش بازاريابي طراحي شده كه كاملا مورد تاييد است و به گونه اي شده كه پول به صورت مستقيم وارد سيستم مي شود.
وي در پايان گفت: اگر حقوق شناخته شده فوتبال پرداخت شود، نه تنها نيازي به كمك هاي مالي از دولت و ديگران نداريم، بلكه مي توانيم از لحاظ مالي به بخش هاي ديگر كمك كنيم.
ورزشي **1528**3783**