۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۷
کد خبر: 83132575
T T
۰ نفر
مسابقات ورزشهاي زورخانه ‌اي زندانيان كشور در مشهد آغاز شد

مشهد - ايرنا - سومين دوره مسابقات كشتي پهلوني و ورزش زورخانه ‌اي زندانيان كشور با حضور شركت كنندگاني از 27 استان روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.

به گزارش ايرنا، در اين مسابقات 2 روزه 250 ورزشكار در قالب 27 تيم از استانهاي مختلف كشور در 2 رشته كشتي پهلواني و ورزش زورخانه اي در سالن كشتي شهيد بهشتي و گود زورخانه آستان قدس رضوي مشهد به رقابت مي پردازند.
مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي نيز در حاشيه اين رويداد ورزشي گفت: چند سالي است كه اين مسابقات فقط در بخش ورزش‌ هاي زورخانه‌اي با هدف توسعه ورزش ديني، پهلواني واخلاق زورخانه اي بين زندانيان برگزار مي شود.
فرزاد فتاحي افزود: با توجه به تاثير گذاري اين رشته ورزشي در توسعه اخلاق پهلواني، برگزاري اين رويداد ها و حضور فعال افرادي كه بنا به دلايل مختلف در زندان ها به سر مي برند مي ‌تواند در رشد فرهنگي و ورزشي جامعه موثر واقع شود.
وي خاطرنشان كرد: برگزاري اين رويداد در مشهد مقدس با توفيق زيارت حضرت امام رضا (ع) مي‌ تواند عامل موثري در بهتر انجام شدن اين مسابقات باشد.
وي گفت: تمام سعي ما بر اين خواهد بود كه خراسان رضوي مانند هميشه ميزبان خوبي براي زائرين حضرت امام هشتم (ع) باشد.
اين دوره از مسابقات با مشاركت فدراسيون پهلواني و زورخانه ‌اي، هيئت پهلواني و زورخانه ‌اي استان و ادارات كل زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي و ورزش و جوانان خراسان رضوي برگزار شده است.
3221 / 6053
۰ نفر