۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۵۶
کد خبر: 83139395
T T
۰ نفر
سومین دانش آموز حادثه دیده مدرسه زاهدان احیا شد

زاهدان - ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مریم نوكندی دانش آموز حادثه دیده آتش سوزی صبح امروز دبستان غیر انتفاعی زاهدان با تلاش پزشكان بیمارستان امام علی(ع) زاهدان احیا شد.

علی مرادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این تصور می شد كه این دانش آموز بر اثر شدت سوختگی فوت كرده اما با تلاش پزشكان مجددا احیا شد.
وی بیان كرد: هم اینك این دانش آموز با استفاده از دستگاههای تنفسی به حیات خود ادامه می دهد.
پیش از این رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان به خبرنگار ایرنا گفته بود: سه نفر از چهار دانش آموز حادثه دیده در آتش سوزی مدرسه بر اثر شدت سوختگی فوت كردند.
به گزارش ایرنا صبح امروز یك واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد كه در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوكندی و یكتا میرشكار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند كه تاكنون 2 نفر از مجروحان این حادثه به نام های مونا خسرو پرست و صبا عربی جان خود را از دست داده اند.
هنوز علت دقیق این حادثه از سوی كارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام نشده است.
ملك محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا داد.
به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حكم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر كرده است.
7316**3213**6081
۰ نفر