۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴
کد خبر: 83147034
T T
۰ نفر
جريمه نقدي و محروميت براي تيم هاي پرسپوليس و سپاهان

تهران - ايرنا - تخلفات ديدار دو تيم پرسپوليس و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال منجر به جريمه نقدي و محروميت تعدادي از بازيكنان آنها از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا اين ديدار 18 آذر ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تساوي يك بر يك به پايان رسيد و طبق آراء كميته انضباطي فدراسيون فوتبال «كي روش استنلي»، بازيكن تيم سپاهان تخلفاتي مبني بر فحاشي به بازيكن حريف كه منجر به اخراج وي شد، انجام داد تا وي علاوه بر محروميت از همراهي تيم خود به مدت يك جلسه، به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شود.
«حسام فتاحي» يكي از اعضاي كادر فني سپاهان نيز به دليل اعتراض به داور بعد از پايان مسابقه به توبيخ كتبي و 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
همچنين به دليل وارد كردن خسارت به اتوبوس حامل بازيكنان پرسپوليس در پايان ديدار دو تيم، باشگاه سپاهان بايد بايد مبلغ 89 ميليون 500 هزار ريال در حق باشگاه پرسپوليس پرداخت كند.
همچنين باشگاه زرد پوشان اصفهاني به دليل تخلف تماشاگرانش، فحاشي به داور، پرتاب بطري و نارنجك با توجه به تكرار تخلفات و عدم توجه به تذكر كميته انضباطي يك جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگي محروم و به پرداخت200 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. (اين راي قابل تجديد نظر است)
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ساير آراء خود را به اين شرح اعلام كرد:
كمال كاميابي نيا، بازيكن پرسپوليس به دليل فحاشي كه اخراجش را در پي داشت، به يك جلسه محروميت و 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
عليرضا بيرانوند، دروازه بان پرسپوليس نيز به دليل حركات غيرورزشي نسبت به تماشاگران تيم مقابل كه سبب تحريك آنان شد به توبيخ كتبي و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم است.
باشگاه پرسپوليس به دليل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب ترقه به زمين و استفاده از كلمات نامناسب به 100 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
حسين خيبري، مدير اجرايي باشگاه پرسپوليس نيز به دليل اعتراض به داور در جريان مسابقه و ورود به زمين به يك جلسه از همراهي تيم خود محروم شد و بايد 30 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت كند.
ورزشي**9029**1597