۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 83153914
T T
۰ نفر

زن عصباني همسرش را خفه كرد

۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 83153914
زن عصباني همسرش را خفه كرد

تهران- ايرنا- معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري مادر و دختري خبر داد كه طي يك نزاع و درگيري مرتكب جنايت خانوادگي شده اند و قصد داشتند تا با ظاهرسازي مانع از كشف واقعيت شوند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس تهران بزرگ سرهنگ علي وليپور گودرزي، گفت: در تاريخ چهارم آذر ماه سال جاري وقوع يك فوت مشكوك از طريق مركز اورژانس به فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد و با حضور مأموران پليس در محل اعلام شده، خانم 40 ساله اي به مأموران اعلام كرد كه صبح همان روز متوجه فوت همسر ( 57 ساله ) در داخل اتاق خواب شده است.
وي ادامه داد: با اعلام نظريه اوليه اورژانس مبني بر فوت مشكوك، موضوع به تيم بررسي صحنه اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام و پرونده اوليه با موضوع 'فوت مشكوك' تشكيل و ضمن هماهنگي با بازپرس قضايي، پرونده جهت ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

**اظهارات اوليه همسر مقتول
ديشب همسرم در حال درس دادن به دختر كوچكمان (9 ساله) بود كه ناگهان عصباني شد و شروع به ناسزا كرد، به رفتار او اعتراض كردم كه باعث درگيري ما دو نفر شد و حتي همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد كه با دخالت دختر بزرگترمان درگيري ما تمام شد.
وي ادامه داد: در ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت و صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را براي بردن بچه ها به مدرسه بيدار كنم كه متوجه شدم بدن همسرم كاملا سرد شده و او نفس نمي كشد.
گودرزي با بيان اينكه همسر و دختر متوفي در اظهارات مشابه و يكسان عنوان كرده بودند كه صبح جنايت متوجه مرگ متوفي در داخل اتاق خواب شدند اظهار داشت: اما با بررسي تيم پزشكي قانوني و اعلام نظريه علت مرگ به علت خفگي ناشي از انسداد مجاري تنفسي، برابر هماهنگي با بازپرس جنايي اين دو نفر در تاريخ 9 آذر ماه 97 دستگير و جهت انجام تحقيقات پليسي به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

**اعتراف به قتل
همسر متوفي در اظهاراتي جديد به ارتكاب جنايت و قتل همسرش اعتراف كرد و افزود: همسرم خيلي زود عصباني مي شد و در حالت عصبانيت كنترلش را از دست مي داد به طوريكه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود.
وي ادامه داد: شب حادثه وقتي همسرم در حال درس دادن به دختر كوچكمان بود عصباني شد و بچه را مورد ضرب و شتم قرار داد و من نيز به اين كارش اعتراض كردم كه به من حمله ور شد و با مشتي كه به سينه ام زد به زمين افتادم.
همسر مقتول گفت: در اين زمان همسرم روي مبل نشست و در حاليكه ديگر از رفتارهاي همسرم با خود و دخترانم خسته شده بودم روسري خود را برداشته و دور گردنش پيچيدم و آنقدر فشار دادم كه از نفس افتاد.
وي افزود: پس از آن براي آنكه موضوع را مرگ عادي نشان دهم، با دختر بزرگم جسد را به داخل اتاق خواب برده و روي تخت قرار داديم و فرداي آن با اورژانس تماس گرفته و سعي كرديم مرگش را عادي نشان دهيم.
دختر بزرگ خانواده(ناهيد) در اظهاراتش به پليس گفت: خيلي تلاش كردم كه مانع مادرم شوم اما او بسيار عصباني شده بود و از ترس اينكه مادرمان نيز به اتهام قتل عمد دستگير شود و من و خواهر كوچكترم ديگر كسي را نداشته باشيم به او كمك كردم تا جسد پدر را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نيز اظهاراتش را تأييد كردم.
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت و همچنين اعتراف دختر متوفي به تلاش براي اختفاي جنايت، قرار قانوني از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و اين مادر و دختر جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار داده شدند.
تهرام/3225 / 1539