۱۳ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۱۸
کد خبر: 83157959
T T
۰ نفر
رای الیوم: تهدیدهای نصرالله لرزه بر اندام اسرائیل انداخت

تهران – ایرنا – روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت: تهدیدهای دبیركل حزب الله لبنان درباره پاسخ به هر حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به این كشور، لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

روزنامه رای الیوم روز جمعه نوشت: شركت 'حیفا' سازنده مواد شیمیایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است كارخانه جدیدی را برای ساخت مواد شیمیایی در منطقه 'نقب' در جنوب سرزمین های اشغالی احداث كند.
انبارهای آمونیاك این شركت در بندر حیفا پیش از این و پس از تهدیدهای حزب الله با حكم دادگاه بسته شده بود.
پس از اینكه سیدحسن نصرالله تهدید كرد با هدف قراردادن این انبارها آن ها را به بمب هسته ای تبدیل می كند، ترس ساكنان حیفا و مناطق اطراف آن به شدت افزایش یافته است زیرا آن ها صحبت های دبیركل حزب الله لبنان را بیش از سخنان مسئولان رژیم صهیونیستی باور می كنند.
شهردار سابق حیفا در گفت و گو با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: انبارهای آمونیاك در بندر حیفا و موشك های حزب الله با هم بمب هسته ای می سازند كه خسارت های هنگفت جانی و مالی برجای خواهد گذاشت.
'یونا یاهف' اضافه كرد: متاسفانه باید بگویم كه من سخنان نصرالله را باور می كنم و آنچه او گفت صد درصد صحیح است.
جمعه 9 آذرماه حزب الله لبنان ویدیویی یك دقیقه و سیزده ثانیه ای با عنوان «إن تجرَّأتم ستندمون» (اگر گستاخی كنید، پشیمان خواهید شد) با زیرنویس عبری منتشر كرد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد كه درصورت هرگونه تجاوز و گستاخی به لبنان پشیمان خواهید شد.
در این فیلم، اطلاعات و تصاویری از پایگاه «بالماخیم»، پایگاه «تل نوف»، پایگاه «رامات دیوید»، پایگاه «نیواتیم»، پایگاه «حتسور»، مركز تحقیقات هسته ای «دیمونا»، «مخازن گاز آمونیاك در حیفا» و «پایگاه فرماندهی كل نیروهای مسلح» در تل آویو نمایش داده شده بود.
در ویدیوی منتشر شده توسط حزب الله، تصاویر و نقشه های تاسیسات و پایگاه های صهیونیستی به همراه صحنه هایی از تجهیزات موشكی حزب الله به نمایش درآمد، بخش هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیركل حزب الله آورده شده كه به صهیونیست ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و می گوید: هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیك زمینی را قطعاً پاسخ خواهیم داد.
شبك**6116**1392
۰ نفر