۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰
کد خبر: 83159538
T T
۰ نفر

صادقي: فرهاد مجيدي بايد در استقلال موفق باشد

۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰
کد خبر: 83159538
صادقي: فرهاد مجيدي بايد در استقلال موفق باشد

تهران- ايرنا- مدافع سابق استقلال گفت: فرهاد مجيدي بايد در استقلال موفق باشد، حضور او به اين تيم كمك زيادي مي كند و محبوبيت نيمكت آبي پوشان افزايش خواهد يافت.

«اميرحسين صادقي» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايرنا با اشاره به حضور مجيدي در كادر فني باشگاه استقلال اظهار داشت: او يكي از بزرگان تاريخ استقلال محسوب مي شود كه براي اين تيم زحمات زيادي كشيده است. مجيدي به خانه اش بازگشت.
او افزود: به طور حتم حضور فرهاد مجيدي به استقلال كمك مي كند و محبوبيت نيمكت را بين هواداران اين تيم به طرز قابل ملاحظه اي افزايش خواهد داد.
كاپيتان سابق استقلال در پاسخ به اين پرسش كه آيا فرهاد مجيدي در استقلال موفق مي شود؟ گفت: بايد موفق باشد. او بعد از خداحافظي از فوتبال كلاس هاي ويژه مربيگري را پشت سر گذاشته است و به طور حتم براي شروع مربيگري انگيزه هاي زيادي دارد. از صميم قلب اميدوارم با استقلال روزهاي خوبي را در پيش داشته باشد.
صادقي خاطرنشان ساخت: با فرهاد مجيدي سال ها در استقلال همبازي بودم و به خوبي مي دانم او به استقلال تعصب زيادي داشته و به شفر كمك مي كند تا استقلال در نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر نتايج قابل قبولي كسب كند.
مدافع سابق استقلال درباره نتايج آبي پوشان در نيم فصل اول مسابقات ليگ برتر گفت: استقلال نسبت به فصل گذشته تغييرات زيادي در تركيب خود داشته و امروز اميد ابراهيمي، مامه تيام، سيد مجيد حسيني، سرور جپاروف و اميد نورافكن را ديگر در اختيار ندارد و به جاي آنها نفراتي همچون اللهيار صياد منش و رضا آذري به عضويت استقلال درآمدند كه جوان و آينده دار هستند و مي توانند سال ها براي استقلال و فوتبال ايران مهره هاي مثمر ثمري باشند اما اين نفرات نياز به زمان دارند و بايد صبور بود.
او افزود: در همه جاي دنيا وقتي تغييرات در تيم به وجود مي آيد و سن تيم جوان مي شود به زمان نياز است تا تيم به مسير كاميابي برگردد. استقلال پوست اندازي كرده و بايد جوان ترها پخته تر و با تجربه شوند.
صادقي دربار عملكرد وينفر شفر گفت: شفر فصل گذشته استقلال را تحويل گرفت و با اين تيم توانست در ليگ برتر به مقام خوبي برسد و در جام حذفي هم عنوان قهرماني را كسب كند. تمام مسئوليت فني تيم بر عهده سرمربي تيم است اما قبل از انتقاد از شفر بايد ببينيم آيا امكانات لازم برايش فراهم شده است؟ آيا تيم را خودش بسته است؟ بازيكناني را كه مي خواسته گرفته اند؟ اگر همه اين مسائل وجود داشته بي ترديد كسي جز شفر مقصر نيست و بايد پاسخگو باشد.
وي در پايان گفت: اميدوارم استقلال در نيم فصل دوم ليگ برتر با كسب نتايج قابل به آن جايگاهي كه شايسته نام بزرگش است رسيده و شادي را بريا هواداران تيمش به ارمغان آورد.
ورزشي**م.ت**2024