۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۴۰
کد خبر: 83166770
T T
۰ نفر
مشتاقانه در انتظار ديدار با ويتنام هستيم

تهران- ايرنا- «سامان قدوس» لژيونر تيم ملي فوتبال ايران و يكي از گلزنان اين تيم مابل يمن از اشتياق ايراني ها براي سرشاخ شدن با ويتنام در دومين بازي مرحله گروهي خبر داد و گفت: اعتماد به نفس زيادي در تيم ايران وجود دارد.

به گزارش عصر جمعه ايرنا، تارنماي رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا (اي اف سي) نوشت: قدوس هافبك تيم ملي ايران پس از اينكه تيم كشورش به سلامت تنش و استرس ناشي از بازي نخست در جام ملت هاي 2019 آسيا را پشت سر گذاشت و با 5 گل يمن تازه وارد را در هم كوبيد، از اشتياق خود و هم تيمي هايش براي سرشاخ شدن با ويتنام در دومين باز مرحله گروهي خبر داد.
قهرمان سه دوره جام ملت هاي آسيا، نبرد خود در اين دوره را با شور خاصي آغاز و يمن را با نتيجه 5 بر صفر منهدم كرد؛ اين در حالي است كه قدوس در اين مصاحبه اذعان داشت كه تيمش با اندكي اضطراب پا به ميدان مبارزه با يمن گذاشته است.
بازيكن باشگاه آميان فرانسه در اين باره اظهار داشت: بازي نخست يك تورنمنت همواره كار سخت، پراسترس و اضطراب آوري است. بنابراين شما تمام تلاشتان را مي كنيد، اما گاهي اوقات اوضاع كمي پيچيده مي شود كه ما با به ثمر رساندن 5 گل، نتيجه خوبي گرفتيم.
وي ادامه داد: اين بازي بسيار حائز اهميت بود و حالا اعتماد به نفس زيادي در مجموعه تيم جريان دارد.
با اين حال، به گفته قدوس با وجود كسب بهترين نتيجه در دور اول بازي ها، هنوز براي فكر كردن به جام زود است.
هافبك تيم آميان تاكيد كرد: در حال حاضر به اين موضوع فكر نمي كنيم، چرا كه راه زيادي تا انتهاي تورنمنت مانده و بازي هاي سختي در انتظار ما است. تنها در انتظار بازي بعدي هستيم و اين يعني تنها فكر ما ويتنام است.
وي افزود: در واقع موضوع حائز اهميت فكر كردن به بازي پيش رو و است. صادقانه بگويم من تا اينجاي كار بازي تيم هاي ديگر را تماشا نكرده و تنها روي بازي بعدي خودمان تمركز كرده ام، بنابراين هيچ آگاهي در مورد سطح تورنمنت ندارم.
قدوس كه در بازي مقابل يمن به عنوان بازيكن جانشين وارد زمين شد و يكي از پنج گل تيمش را به ثمر رساند، تصريح كرد: سرمربي و تيم فني وي، ويتنام را تجزيه و تحليل كرده و ما بازي هاي آنها را تماشا كرده ايم. ويتنام تيم خوبي است و براي آنها احترام قائليم، با اين حال تنها روي بازي خودمان تمركز كرده و زياد به رقيبان فكر نمي كنيم.
با اين وجود، ايراني ها به اندازه اي از ويتنام اطلاعات دارند كه بدانند قهرمان جام سوزوكي (AFF) با دستي پر در ورزشگاه آل نهيان ابوظبي حاضر مي شود.
تيم ملي ايران در دومين بازي خود در گروه (D) هفدهمين دوره جام ملت هاي آسيا، فردا (شنبه) از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تيم جنوب شرقي آسيا يعني ويتنام مي رود و در ادامه نيز چهارشنبه هفته پيش رو از ساعت 19:30 در برابر حريف سنتي خود يعني عراق صف آرايي خواهد كرد.
ورزشي**3991**3783**
۰ نفر