۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83168786
T T
۰ نفر

لغو كنسرت در مشهد

۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83168786
لغو كنسرت در مشهد

مشهد- ایرنا- معاون هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لغو مجوز اجرای كنسرت موسیقی «علی زند وكیلی» در مشهد خبر داد.

محمدرضا محمدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری این كنسرت بین اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاههای مرتبط با فرایند كار همدلی وجود داشت و هیچ مشكلی با هیچ قسمتی نداشتیم اما بنا به دلایلی كه مربوط به حوزه كاری خود ما می شود اجرای كنسرت موكول به زمان دیگری شد.
وی ادامه داد: جنس این دلایل بیشتر شبیه دلایل فنی است و ارتباطی به هیچ حوزه دیگری ندارد. هیچ دخالتی از هیچ حوزه ای در این خصوص صورت نگرفته است و من به عنوان معاون هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی می گویم هیچ فشاری از هیچ جا در این خصوص بر ما وارد نشده و هیچ تماسی هم از هیچ جا گرفته نشده است. برای نخستین بار همه پای كار بودند ولی اشكالی پیش آمده كه صلاح دانستیم الان این اتفاق نیفتد و در آینده خیلی نزدیك اجرا شود.
مجری برنامه این كنسرت هم به خبرنگار ایرنا گفت: علت لغو مجوز كنسرت با توجه به فضای خبری شكل گرفته مشخص است، اما از بیان این علت معذورم و در این زمینه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری كنید.
وحید محمودی افزود: كنسرت زند وكیلی قرار بود امروز و فردا در آمفی تئاتر برج سپید مشهد و در چهار نوبت برگزار شود كه بابت این امر تعدادی بلیت نیز فروخته شده بود اما با اعلام لغو مجوز برگزاری، مبالغ كسانی كه از سایت بلیت خریده بودند به آنها مسترد می شود. افرادی هم كه از موسسه فرهنگی هنری خورشید حكمت پارس بلیت خریداری كرده اند با مراجعه به موسسه می توانند مبالغ پرداختی خود را دریافت كنند.
همچنین صفحه اینستاگرامی موسسه فرهنگی هنری خورشید حكمت پارس مجری این برنامه با صدور بیانیه ای اعلام كرد: گروه موسیقی آقای زندوكیلی بنا داشت اجرایی فاخر را با رعایت تمامی شئونات قانونی در شهر امام مهربانیها مشهدالرضا(ع) برگزار نماید كه خوشبختانه با اقبال عمومی خراسانیان هنردوست و همچنین همكاری بی‌ دریغ مسئولان شهر مشهد روبه ‌رو گردید بطوری‌كه در ساعات اولیه كل بلیتهای دو سانس آن به ‌فروش رفت. اما با نهایت تأسف در اواخر آماده ‌سازی با مشكلات پیش‌ بینی نشده روبه ‌رو شده و با كمال شرمساری این اجرا لغو و به زمان دیگری موكول شد.
1922/1858
۰ نفر