۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83205511
T T
۰ نفر
سی ان ان: مردم ایران ازدولت ترامپ خشمگین هستند

تهران – ایرنا – خبرنگار شبكه تلویزیونی سی ان ان آمریكا از تهران گزارش داد:مردم ایران از دولت آمریكا بخصوص از دولت ترامپ خشمگین هستند.

'فردریك پلتن' كه از میدان آزادی تهران و حضور میلیونی مردم تهران گزارش می داد، افزود: مردم ایران از مشكلات بوجود آمده همچون دشواری اقتصادی كه با خروج دولت آمریكا از توافق هسته ای برای آنان رقم خورد، آگاه هستند.
وی افزود: مردم ایران به همین سبب از دولت آمریكا بخصوص دولت ترامپ كه خط مشی تندروی را در پیش گرفته و موجب مشكلات اقتصادی و سیاسی شده ، خشمگین هستند.
خبرنگار سی ان ان در ادامه به صحبت های رئیس جمهوری اسلامی ایران اشاره كرد و گزارش داد: رئیس جمهوری ایران گفت كه ایران تحریم های آمریكا را خواهد شكست.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه (امروز) در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 97 در جمع پرشور و میلیونی راهپیمایان تهرانی، گفت: این حضور به آن معنا است كه دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید و راه و مسیر انقلاب به همان صورت 40 سال گذشته ادامه خواهد یافت.
رئیس قوه مجریه دربخش دیگری از سخنان خود تاكید كرد: ما نخواهیم گذاشت آمریكا پیروز شود، این كشور اعلام كرد دی ماه سال گذشته ایران را به زمین می زند، نشد، در اردیبهشت امسال دوباره همین را اعلام كرد كه نشد، در مردادماه هم اعلام كرد كه نشد.
روحانی اضافه كرد: در 13 آبان مجددا آن را اعلام كرد كه نشد، در كریسمس به قول آنها و عید سال مسیحی اعلام كرد كه نشد، آمریكا قول داده بود كه 22 بهمن همه سران فاسد رژیم آمریكا در تهران باشند كه نشد.
رییس شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت: آنها هرچه گفتند، نشد و نخواهد شد، به دلیل این كه مردم به خداوند، حضرت زهرا (س)، ائمه اطهار (ع) و رهبر شجاع و بزرگوارشان ایمان دارند با هم متحدند و پشت سر رهبری حركت می كنند. ما بی تردید در این مبارزه موفق خواهیم بود.
اروپام **1302**1590