۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴
کد خبر: 83216394
T T
۰ نفر

برانكو: همه برابر قهرمان انگیزه مضاعف دارند

۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴
کد خبر: 83216394
برانكو: همه برابر قهرمان انگیزه مضاعف دارند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همه تیم ها وقتی برابر قهرمان به میدان می روند، انگیزه مضاعفی پیدا می كنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ «برانكو ایوانكوویچ» در جریان تمرین سرخپوشان پایتخت در مورد همگروهی با پاختاكور ازبكستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: دیدار النصر امارات و پاختاكور را از نزدیك تماشا كردم و معتقدم نماینده ازبكستان عملكرد بهتری داشت و صعود كرد.
وی افزود: نخستین دیدار ما در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاكور است كه قطعا تا آن زمان، حریف تیم بهتری خواهد شد. فینالیست قهرمانان هستیم و شانس بالاتری برای پیروزی داریم.
این مربی اهل كرواسی ادامه داد: از هیچ حریفی هراس نداریم و از آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا شادمان هستم و حضور در این رویداد مهم را افتخار می دانم.
وی در ادامه به اعضای تیم ذوب آهن اصفهان بابت برتری خارج از خانه مقابل الغرافه قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تبریك گفت.
برانكو با اشاره به اینكه در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسان وجود ندارد، گفت: گروه ما و استقلال بسیار دشوار است. اگر می خواهیم مثل سال گذشته باشیم باید همه حریفان را ببریم و دستكم گرفتن آنان معنا ندارد.
این مربی موفق در ادامه تاكید كرد كه سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار متفاوت تر از لیگ برتر ایران است.
وی در مورد بازی با عربستانی ها در زمین بی طرف، عنوان كرد: متاسفانه نمی توانیم با الاهلی در خانه بازی كنیم و این برای هواداران و باشگاه حیف است. در این مورد نمی توانیم تاثیرگذار باشیم و مساله ای است كه كار را سخت می كند. البته به آن عادت می كنیم و واكنش مثبت نشان می دهیم.
برانكو در مورد صعود به نیمه نهایی جام حذفی، تصریح كرد: امروز بابت همین پیروزی به بازیكنان تبریك گفتم. پدیده به گونه ای بازی می كند كه لایق توجهات زیادی است و معتقدم «یحیی گل محمدی» تیمی مدرن و بزرگ تشكیل داده است.
وی گفت: هر بازی بهتر می شویم و اكنون قبل از دیدار فینال باید یك فینال دیگر با سپاهان برگزار كنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت «سیدجلال حسینی»، گفت: او مصدومیت مختصری دارد و نهایتا تا هفت روز دیگر به طور كامل آماده می شود.
وی در خصوص فشار بازی های پرسپولیس و برگزاری 25 دیدار در 100 روز، گفت: متاسفانه برنامه ریزی اینگونه است و كاری از دستمان برنمی آید. این مشكل برای همه بازیكنان است و همین برنامه فشرده سبب شد تا «حسین ماهینی» و «محمد انصاری» را از دست بدهیم. اكنون بازیكنان بیشتری داریم و سعی می كنیم تركیبی ایجاد كنیم تا برای استراحت وقت داشته باشیم.
برانكو در خصوص ضربه پنالتی عجیبی كه «علی علیپور» در دیدار با پدیده تبدیل به گل كرد، گفت: طرفدار اینگونه ضربات نیستم و همین ضربه را یحیی گل محمدی مقابل چین در نیمه نهایی جام ملت ها امتحان كرد كه اگر گل می شد به فینال می رفتیم. این ضربات ریسك بالایی دارد و اگر گل شود بسیار زیبا خواهد بود.
وی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نیز، گفت: واضح است مقابل تیم قهرمانی، همه انگیزه مضاعف و دو برابری دارند، اما در سخت ترین شرایط هم ثابت كرده ایم كه بهترین هستیم.
برانكو در خصوص مشكلات مالی اظهار نظری نكرد و از خبرنگاران خواست تا این سوالات را از مسئولان باشگاه بپرسند.
وی در مورد غیبت های رادشوویچ دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات گفت: او اكنون تمریناتش را در سالن بدنسازی دنبال می كند.
ورزشی**3783**9118**
۰ نفر