۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83220580
T T
۰ نفر
بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مدیران كشور باشد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه برای تمام مدیران كشور باشد و باید برای تحقق حداكثری این بیانیه حكیمانه آحاد مردم و مسئولان در تلاش باشند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انكارناپذیر در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند.
وی ابراز داشت: مردم ایران همواره از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دفاع و پشتیبانی كردند و همواره آحاد جامعه حامی واقعی منویات معظم له خواهند بود.

** بیانیه رهبری راهبرد رفع مشكلات اقتصادی خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه كرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری می تواند راهبردی برای رفع مشكلات اقتصادی در كشور باشد و با پیروی از این منویات توسعه در كشور دوچندان می شود.
آیت الله شاهچراغی تصریح كرد: استكبارجهانی با تبلیغات رسانه ای درصدد كارشكنی و تضعیف روحیه دولتمردان و مردم ایران است كه با مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استكبار جهانی به زودی این توطئه ها به خود دشمنان نظام جمهوری اسلامی باز می گردد.

** سربلندی ایران در گرو همدلی مردم و مسئولان است
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: سربلندی ایران اسلامی درگرو همدلی مردم و مسئولان است و با وحدت می توان اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دو چندان كرد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: ملت ایران در مقابل هر توطئه ای هوشیار است و به هیچ عنوان مردم همیشه در صحنه كشورمان اجازه رخنه استكبار جهانی به خاك ایران را نمی دهند.
به گزارش ایرنا، حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین كردند.
7339/7408
۰ نفر