۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۰۱
کد خبر: 83226593
T T
۰ نفر

بازي با نفت مسجدسليمان براي ما 6 امتيازي است

۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۰۱
کد خبر: 83226593
بازي با نفت مسجدسليمان براي ما 6 امتيازي است

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم نساجي مازندران گفت: بازي با نفت مسجدسليمان براي ما حكم 6 امتياز را دارد لذا تنها براي پيروزي به ميدان مي‌رويم تا به ثبات برسيم.

به گزارش ايرنا مجيد جلالي پنجشنبه در نشست خبري پيش از مسابقه تيمش با نفت مسجدسليمان اظهار داشت: در اين ديدار پنج بازيكن خود را در اختيار نداريم اما بقيه بازيكنان شرايط خوبي دارند و اميدوارم در ديدار فردا درخشان ظاهر شوند.
وي با بيان اين كه با برد نفت مسجدسليمان مي ‌خواهيم به كارمان ثبات دهيم تا در آينده تبديل به تيمي قدرتمند شويم گفت: اميدوارم با دست پر از مسجد سليمان برگرديم.
جلالي با بيان اين كه ورزشگاه شهيد بهنام محمدي داراي زمين مناسبي نيست گفت: بازي نفت مقابل پرسپوليس را ديدم و مشخص بود كه كيفيت زمين چندان مطلوب نيست، ما بر خلاف بازي با پارس جنوبي، اين بار تمهيداتي در نظر گرفتيم كه اگر زمين گل‌ آلود هم بود، بازي خوبي ارائه دهيم.
وي در خصوص تغيير برنامه ليگ از سوي سازمان ليگ گفت: باشگاه با تغيير برنامه فعلي ليگ مخالف است، ما طبق برنامه سازمان ليگ، برنامه ‌ريزي كرده ‌ايم، اگر آن ‌ها برنامه را تغيير دهند، ما هم بايد همه كارهايمان را دوباره برنامه ريزي كنيم.
ديدار تيم هاي نفت مسجدسليمان و نساجي از ساعت 16 :30 روز جمعه در ورزشگاه بهنام محمدي مسجدسليمان برگزار مي شود.
9879/6002