۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷
کد خبر: 83227169
T T
۰ نفر
تردد در محور ايذه به لردگان با زنجير چرخ امكان‌پذير است

اهواز- ايرنا- رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي دهدز از توابع شهرستان ايذه گفت : بارش برف در بخش دهدز شدت گرفته است و رانندگان در محور ايذه - دهدز به سمت چهارمحال و بختياري، بايد با زنجير چرخ تردد كنند.

كيوان آبسته روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: باش برف در محور‌ ايذه به سمت چهارمحال و بختياري موجب لغزندگي جاده شده است و به همين دليل از رانندگاني كه قصد عبور از اين مسير را دارند درخواست مي‌كنيم حتما با زنجير چرخ تردد كنند.
وي افرود: با توجه به شدت بارش برف احتمال بسته شدن اين محور وجود دارد البته نيروهاي راهداري در چند گروه در نقاط مختلف اين مسير حضور دارند تا در صورت بسته شدن احتمالي اين مسير، اقدامات لازم را انجام دهند.
آبسته تصريح كرد: جاده‌هاي دسترسي به 6 روستاي حاجي كمال، درياس، لهبيد، سرصحرا، لنده و خواجه انور نيز هم اكنون مسدود هستند.
بخش دهدز از توابع شهرستان ايذه در شرق خوزستان واقع شده است، اين بخش در قسمت كوهستاني خوزستان واقع شده است و در ماه هاي سرد سال شاهد بارش برف در آن هستيم.
دهدز با مساحت تقريبي يك هزار و 321 كيلومتر مربع داراي جمعيتي بالغ بر 17 هزار نفر است كه در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالي و دنباله رود جنوبي متشكل از 103 روستا زندگي مي‌كنند.

/6002/9434