۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶
کد خبر: 83241457
T T
۰ نفر

جوان فلسطینی توسط صهیونیست ها به شهادت رسید

۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶
کد خبر: 83241457
جوان فلسطینی توسط صهیونیست ها به شهادت رسید

تهران - ایرنا - یك جوان فلسطینی شامگاه سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در كرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، محمد جمیل شاهین جوان 23 ساله فلسطینی بر اثر شدت جراحت ناشی از درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در استان «سلفیت» در شمال كرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.
شاهین كه از ناحیه سینه زخمی شده بود، یك ساعت پیش از شهادت هدف گلوله مستقیم نظامیان صهیونیستی قرار گرفت و شهید شد.
بیش از 15 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی از عصر سه شنبه به شهر سلفیت هجوم بردند و در مناطق مختلف این شهر مستقر شده اند.
صهیونیست ها با بستن ورودی این شهر، به برخی از مراكز تجاری حمله كردند و دوربین های تمامی این مراكز را جمع آوری كردند.
پس از هجوم همه جانبه صهیونیست ها به شمال كرانه باختری رود اردن، درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی روی داد كه ارتش تل آویو اقدام به شلیك مستقیم با گلوله های جنگی به فلسطینی ها كرد و در جریان آن شاهین شهید شد.
بامداد سه شنبه نیز «موسی محمد موسی » جوان 23 ساله دیگر فلسطینی بر اثر شدت جراحت ناشی از شلیك گلوله صهیونیست ها در جریان راهپیمایی بزرگ بازگشت در روز جمعه شهید شد.
مردم غزه در چارچوب راهپیمایی هایی كه از 30 مارس (10فروردین) شروع شده است، هر جمعه با تجمع در منطقه حائل میان غزه و سرزمین های اشغالی بر حق قانونی فلسطینیان برای بازگشت، پایان محاصره غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاكید می كنند.
شبس**9363**1613