۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83246256
T T
۰ نفر
پليس با تمام ظرفيت در خدمت مسافران نوروزي است

آبادان - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به آغاز طرح نوروزي اين نيرو از 24 اسفند ماه سالجاري تا 17 فروردين سال آينده در سراسر كشور اشاره كرد و گفت: پليس تمام ظرفيت و امكانات خود را براي تامين امنيت مسافران نوروزي در سراسر كشور به كار گرفته است.

به گزارش ايرنا سردار حسين اشتري روز يكشنبه در بازديد از يادمان شهداي عمليات والفجر 8 در اروندكنار آبادان در جمع خبرنگاران ترافيك در مسيرهاي منتهي به مناطق عملياتي و يادمان هشت سال دفاع مقدس را راوان توصيف كرد و افزود:مسيرهاي يادمان ها به صورت شبانه روزي توسط پليس پايش و كنترل ترافيكي مي شوند.
وي افزود:با توجه به استقبال خوبي كه همه ساله از يادمان ها و زيارتگاه هاي شهدا در مناطق عملياتي صورت مي گيرد لذا برنامه ريزي دقيقي با هماهنگي ستاد مركزي راهيان نور در همه جاده هاي منتهي به يادمان هاي سراسر كشور انجام شده است.
وي افزود:تاكنون مشكلي براي سفر كاروان هاي راهيان نور در جاده هاي سراسر كشور گزارش نشده است.
سردار اشتري گفت:براي تامين امنيت بهتر كاروان هاي راهيان نور و مسافران نوروزي از ساير ارگان ها نيز كمك گرفته شده است و مشكلي براي تامين امنيت مسافران نوروزي و كاروان هاي راهيان نوروزي وجود ندارد.
به گزارش ايرنا سردار اشتري كه صبح يكشنبه وارد استان خوزستان شده از مرزآبي اروند و روند خدمت رساني به كاروان هاي راهيان نور بازديد كرد و با حضور در محل يادمان هشت شهيد غواص علميات والفجر 8 به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كرد.
حضور در يادمان‌ عمليات كربلاي پنج ديگر برنامه سردار اشتري در سفر به استان خوزستان است.
يادمان شهداي والفجر 8 در نزديكي اروند كنار در 45 كيلومتري جنوب شرقي آبادان واقع است.
3015/6068
۰ نفر