۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
کد خبر: 83253525
T T
۰ نفر

نهادهای امدادی مجاهدانه به كمك سیل زدگان بشتابند

۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
کد خبر: 83253525
نهادهای امدادی مجاهدانه به كمك سیل زدگان بشتابند

قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای در پی جاری شدن سیل در استان های شمالی كشور اعلام كرد : برهمه مسئولان و نهادهای امدادی لازم است هرچه سریعتر جهت رفع آلام و جبران خسارت ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی دریغ نكنند.

در این اطلاعیه كه نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حادثه خسارت بار و دردناك سیل در استان های گلستان و مازندران كه موجب نابودی و و‌یرانی تعداد زیادی از خانه های مسكونی، زیرساخت ها و مزارع شده است موجب تالم شدیدشد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : از همه آحاد ملت نیز دعوت می شود با هماهنگی نهادهای امدادی، برای كمك به عزیزان حادثه دیده وارد عمل شوند و به یاری حادثه دیدگان بشتابند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه ضمن همدردی با مردم حادثه دیده و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای جان باختگان این سیل سهمگین، از تمام مسئولان، مدیران و دولتمردان می خواهد فارغ از توانمندی ها و امكانات استانی با نگاهی ملی و كلان به بسیج نیروها و امكانات بپردازند وبرای كاهش درد و رنج هموطنان سیل زده اقدام كنند.
طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی كشور به ویژه مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این 2 استان با مشكل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.
1175 / 6133/
۰ نفر