۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۰۶
کد خبر: 83258310
T T
۰ نفر
از سكوت براي همدردي با سيل زدگان تا اعتراض طرفداران سپيدرود

رشت - ايرنا - بازي تيم هاي فوتبال سپيدرود و پيكان تهران حاشيه هايي داشت كه مي توان به اعلام يك دقيقه سكوت براي همدردي با شماري از هموطنان كه در سيل هاي اخير مصيبت ديده اند و نيز اعتراض طرفداران سرخپوشان رشتي به نتايج ضعيف اين تيم اشاره كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، تيم هاي فوتبال سپيدرود و پيكان تهران عصر پنجشنبه در هفته بيست و سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند كه در نهايت دو تيم به نتيجه مساوي 2 بر 2 دست يافتند.
اين بازي به دليل شرايط نامساعد جوي كه با بارش باران نيز همراه بود و همچنين به دليل كسب نتايج ضعيف سپيدرود ، با استقبال اندك تماشاگران روبرو شد و فقط نزديك به چهار هزار نفر از طرفداران سپيدرود خود را به ورزشگاه رسانده بودند.
قبل از آغاز بازي، نادر دست نشان سرمربي تيم فوتبال سيپدرود رشت براي خوش آمدگويي به تيم پيكان به سمت نيمكت اين تيم رفت و با حسين فركي سرمربي و ساير كادر فني آن خوش و بش كرد.
هنگام ورود دو تيم به زمين بازي نيز طرفداران سپيدرود تيم خود را مورد تشويق قرار دادند و دست نشان سرمربي اين تيم با شعار نادر امپراطور تشويق شد و همچنين تعداي از تماشاگران حسين فركي را تشويق كردند.
قبل از آغاز بازي به دليل جان باختن تعدادي از هموطنان در سيل هاي اخير در كشور ، از سوي كوپال ناظمي داور اين ديدار يك دقيقه سكوت اعلام شد كه تمامي حاضران در ورزشگاه به ياد آن عزيزان فاتحه خواندند.
تيم فوتبال سپيدرود رشت با پرده اي با مضمون ' سيل زدگان تنها نيستند' وارد زمين مسابقه شدند و به نوعي با مصيبت ديدگان سيل هاي اخير در استان هاي مختلف كشور همدردي كردند.
در جريان اين ديدار بارها بازيكنان و كادر فني دو تيم به تصميمات داوري اعتراض داشتند و در چند صحنه نيز بازيكنان با هم درگير شدند كه ماحصل اين درگيري ها ، نشان دادن كارت زرد از سوي داور به تعدادي از بازيكنان دو تيم و اخراج يك بازيكن از سپيدرود بود.
در صحنه اي نيز مهدي مومني بازيكن تيم فوتبال پيكان تهران بر روي محمدسليمان عليزاده بازيكن سپيدرود مرتكب خطا شد كه اين خطا باعث درگيري بازيكنان دو تيم شد كه البته بلافاصله با وساطت ساير بازيكنان خاتمه يافت.
اعلام ضربه پنالتي در نيمه دوم به سود سپيدرود رشت نيز باعث اعتراض بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پيكان شد چون آنان اعتقاد به خطاي پنالتي نداشته و معتقد بودند كه توپ به دست بازيكن تيمشان برخورد نكرد.
پس از به صدا درآمدن سوت پايان اين ديدار از سوي داور مسابقه و كسب نتيجه مساوي 2 بر 2 ، تعدادي از تماشاگران سپيدردو به اين نتيجه اعتراض داشتند.
قبل از برگزاري اين ديدار و تا پايان هفته بيست دوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور كه با حضور 16 تيم در حال برگزاري است، پيكان تهران با 24 امتياز در مكان دهم و سپيدرود رشت با 13 امتياز در مكان پانزدهم جدول رده بندي قرار داشتند.
7285/2007
۰ نفر