۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶
کد خبر: 83294632
T T
۰ نفر

جاده اهواز - آبادان همچنان به دليل سيلاب مسدود است

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶
کد خبر: 83294632
جاده اهواز - آبادان همچنان به دليل سيلاب مسدود است

اهواز- ايرنا - رييس پليس راه خوزستان گفت: سطح آب در محور آبادان - اهواز به گونه اي است كه امكان تردد راحت و ايمن براي خود روهاي سبك و سنگين وجود ندارد و به اين دليل تا اطلاع بعدي اين محور مسدود است.

سرهنگ رضا دولتشاهي يك شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : از زمان سرريزشدن آب به محور اهواز - آبادان تاكنون اين محور ايمني كافي را براي تردد خودرو ها ندارد و تا فروكش كردن آب همچنان مسدود مي باشد .
وي ادامه داد : رانندگان براي رسيدن به مقصد آبادان از جاده جايگزين اهواز - خرمشهر و برعكس تردد كنند .
وي افزود : به دليل جاري شدن سيلاب در جاده دارخوين - شادگان اين مسير همچنان مسدود است و رانندگان از مسيرهاي جايگزين، جاده آبادان به سمت سه راهي خور دورق به سمت شادگان و از سمت اهواز نيز مسير بندر امام خميني(ره) - سه راهي خور دورق و شادگان تردد كنند.
رييس پليس راه خوزستان خاطر نشان كرد : به دليل تراكم تردد در جاده هاي جايگزين رانندگان با سرعت ايمن و با حوصله رانندگي كنند تا سفري بدون خطر داشته باشند .
سرهنگ دولتشاهي گفت : تردد درساير محورهاي استان برقرار است و هيچگونه مشكلي براي تردد خودرو ها وجود ندارد .
به گزارش ايرنا بيش از 20روز است كه محور اهواز- آبادان و جاده دارخويين - شادگان درگير آبگرفتگي و سيلاب مي باشد كه همين عامل باعث انسداد جاده شده است.
افزايش دبي رودخانه هاي دز و كرخه به دليل بارش هاي سيل آسا در مناطق بالادست ، باعث سيلاب و آبگرفتگي تعداد زيادي از روستاها و اراضي كشاورزي حاشيه اين رودخانه ها در خوزستان شد.
خوزستان 18 هزار كيلومتر جاده ، 56 محور ارتباطي اصلي و فرعي و كمتر از يك هزار كيلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.
7165/6002