۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83309234
T T
۰ نفر

برانكو: برخی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83309234
برانكو: برخی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: انتظار دارم بعد از بازی فردا برابر ماشین سازی همه با هم شادی كنیم، هر چند كه طبیعی است برخی‌ها دلشان نمی ‌خواهد كه ما قهرمان شویم اما ما می‌ خواهیم قهرمان شویم.

به گزارش ایرنا، برانكو ایوانكوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز با تبریك به مناسبت فرارسیدن ماه مبارك رمضان، گفت: ما یك بازی در تهران مقابل السد داریم و یك بار دیگر كنار شما خواهیم بود. دو بازی تا ‌آخر لیگ باقی مانده و چیزی كه همیشه تكرار كرده ام این است نتیجه در آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می ‌شود.
وی ادامه داد: ما از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر داریم، از همه چیز مهمتر این است كه بازی فردا را ببریم تا به یك قدمی سومین قهرمانی برسیم.
برانكو با بیان اینكه ماشین سازی بازیكنان جوان و باانگیزه فراوانی دارد، تصریح كرد: بازیكنان این تیم پر از انگیزه و شوق هستند و فردا، این بازی است كه سرنوشت را تعیین می كند. از همه هواداران می خوام تا به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت كنند.
سرمربی سرخپوشان خاطرنشان كرد: باید بگویم علیرضا بیرانوند در دیدار فردا محروم است، محمد انصاری و حسین ماهینی به خاطر مصدومیت در فهرست ما نیستند، بشار رسن از ناحیه زانو كمی ناراحتی دارد اما بقیه سالم و سلامت هستند و با انگیزه فراوان برای برد بازی خواهند كرد.
برانكو افزود: من امروز قبل از تمرین هم با بازیكنانم حرف زدم و صحبت‌ هایی كه به شما گفتم به آنها هم گفتم. به نظر من بازی فردا نیاز به مربی یا مدیر ندارد بلكه بازی فردا برای هواداران و بازیكنان است و آنها هستند كه سرنوشت را مشخص می ‌كنند.
وی در خصوص اینكه بازیكن ماشین ‌سازی گفته در تبریز مردم دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود و از طرفی شاید تیم ماشین ‌سازی در بازی فردا بسته بازی كند، افزود: طبیعی است كه بازیكن آنها بگوید تبریزی‌ها دوست ندارند، پرسپولیس قهرمان شود چرا كه آنها با قهرمانی ما شادی نمی‌ كنند همان طور كه ما با موفقیت تیم‌ های دیگر شادی نمی ‌كنیم اما مطمئن نیستم كه ماشین‌ سازی فردا بسته بازی كند چرا كه من بازی آنها مقابل سپاهان را دیدم. آنها خیلی خوب بازی كردند به طوری كه سپاهان راحت برنده نشد بنابراین فردا انتظار یك بازی واقعی را دارم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه به باشگاه لیست بازیكنان مدنظر خود را داده یا نه، ادامه داد: این سوال موضوع امروز نیست اما من لیستی ندادم. امروز هم به بازیكنان گفتم كه لیستی ندادم و بازیكنان ما قراردادهای دو یا سه ساله دارند و همین قراردادهای بلندمدت بهترین دلیلی است كه بدانیم ما چقدر به آنها اطمینان داریم و توانایی‌های شان را می‌شناسیم چون در حد پرسپولیس هستند.
وی تصریح كرد: پرسپولیس نیاز به نگرانی برای آینده ندارد و فقط قرارداد محمد نادری با پرسپولیس قرضی است و برخی بازیكنان هم در قراردادهای شان آپشن ‌هایی دارند.
برانكو در مورد اینكه احتمال دارد كه بازیكنانی كه از پرسپولیس جدا شده‌ اند دوباره به این تیم برگردند، اظهار داشت: بازیكنان حرفه‌ ای هستند. از طرف دیگر همه بازیكنان ما هم قرارداد دارند حالا اگر واقعا كسی پیشنهادی دارد، باشگاه آماده مذاكره است.
سرمربی سرخپوشان ادامه داد: به طور مداوم می‌ گویند علیرضا بیرانوند پیشنهاد دارد، شجاع خلیل ‌زاده و علی علیپور از قطر پیشنهاد داشتند، محمد انصاری از چین پیشنهاد داشت، طبیعی است آنها در فینال لیگ قهرمانان بازی كرده اند و پیشنهاد می‌آید. این یك پروسه عادی در باشگاه‌ ها و فوتبال است. بازیكنان لیورپول، تاتنهام و چلسی به تیم‌ های دیگر می ‌روند و می ‌آیند، در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌كنند این مسائل در فوتبال عادی است.
وی در مورد اینكه بهتر نبود جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و احتمال قهرمانی پرسپولیس زیاد است، گفت: بله، همیشه قشنگ‌ ترین وضعیت این گونه است كه در حضور هواداران جشن بگیریم اما قانون و مقررات هم است كه نمی‌توان كاری كرد.
ورزشی**9463**9129
۰ نفر