۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبر: 83309359
T T
۰ نفر
قطبي: فاصله نزديك تيم هاي فوتبال، رقابت ليگ برتر را سخت كرد

اصفهان- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در جدول رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران فاصله تيم ها خيلي بهم نزديك است و اين موضوع رقابت را سخت مي كند.

به گزارش ايرنا، افشين قطبي روز جمعه در نشست خبري قبل از ديدار تيمش مقابل تيم ذوب آهن در چهارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال در هتلي در اصفهان اظهارداشت: در جدول ليگ برتر فوتبال تيم ها خيلي فاصله با هم ندارند و از اين كه تيمم فردا با تيم يكي از مربيان جوان ليگ برتر بازي دارد، افتخار مي كنم.
وي با بيان اين كه منصوريان سرمربي تيم ذوب آهن براي تيمش روحيه بخش است ، افزود: اين مربي انگيزه بالايي دارد و در تيم هايي كه سر مربيگري مي كند روحيه بازيكنانش را بالا مي برد.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اين كه تيم فوتبال ذوب آهن در اين سالها مديريت خوب موفقيت اين تيم را در برداشته است، گفت: در ديدار فردا تيم ما محروم و مصدومي ندارد.
وي ادامه داد : آن طور كه به من گفته اند خوزستان هاي زيادي ساكن اصفهان هستند و آنها را دعوت مي كنم اين ديدار را از نزديك تماشاگر باشند.
قطبي تصريح كرد : وقتي من تيم فوتبال فولاد خوزستان را تحويل گرفتم شرايط خوبي نداشت و با تلاش و همكاري باشگاه و بازيكنان به ليگ برگشتيم و توانستيم نتايج مناسبي كسب كنيم.
قطبي با بيان اين كه بايد بيشتر كار كنيم تا نتايج مطلوبي كسب نماييم ، افزود: هدف ما اين است كه در پايان فصل سكوي ششم را داشته باشيم.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اينكه فوتبال ايران از نظر فني بايد بهتر شود و پيشرفت كند، تصريح كرد: براي فصل بعد صحبت‌ هايي با مديران باشگاه داشتم و ادامه دارد و دوست دارم فصل آينده در باشگاهي كار كنم كه انگيزه آنها كامل باشد.
وي بيان كرد : فوتبال ايران به لحاظ ، جسمي، فني و زير ساختي بهتر شده ولي هنوز نياز به كار كردن دارد و در اين راستا نياز به مديراني است كه تفكرات مديريتي بالايي داشته باشند.
به گزارش ايرنا، ديدار تيم هاي ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته 29 ليگ برتر فوتبال شنبه شب از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي شود.
8114/6026/
۰ نفر