۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبر: 83311599
T T
۰ نفر
منتخب ديگر جشنواره‌هاي تئاتري به جشنواره فجر راه نمي‌يابند

تهران- ايرنا- دبير سي و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر ،گفت: در سي و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر، برگزيدگان جشنواره‌هاي تئاتري ديگر راه نخواهند يافت.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نادر برهاني‌مرند، اظهار داشت: در دوره پيش رو از پذيرش آثار منتخب ديگر جشنواره‌هاي تئاتري كه به صورت بين‌المللي و سراسري برگزار مي‌شوند، امتناع خواهد شد.
وي تاكيد كرد: سي و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر تنها در صورتي پذيراي برگزيدگان ديگر جشنواره‌هاي تئاتري خواهد بود كه مانند همه گروه‌هاي شركت‌كننده، موازين فراخوان را رعايت كرده و مراحل ثبت نام و شركت در جشنواره تئاتر فجر را پشت سر گذاشته و با ساز و كار خود جشنواره انتخاب شده باشند.
دبير سي و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر با اشاره به اينكه فقط برگزيدگان جشنواره‌هاي استاني از اين قاعده مستثني خواهند بود خاطرنشان كرد: امسال تصميم گرفتيم اين خبر را پيش از اعلام فراخوان به اطلاع دبيران و مسئولان ديگر رويدادهاي تئاتري برسانيم تا اين موضوع را در برنامه‌ريزي و شيوه اجرايي خود مدنظر داشته باشند و اجازه دهند آثار با تدبير خود دبيرخانه جشنواره تئاتر فجر انتخاب شوند.
سي و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر در زمستان 98 به دبيري نادر برهاني‌مرند برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** 7561 ** 1355
۰ نفر