۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۵
کد خبر: 82233823
T T
۰ نفر
سرمربي سپيدرود رشت: سپيدرود پديده  جديد فوتبال ايران است

رشت - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت گفت: اين تيم ، پديه جديد فوتبال ايران است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، علي نظرمحمدي شنبه شب در پايان ديدار تيمهاي فوتبال سپيدرود رشت و آلومينيوم اراك در مصاحبه مطبوعاتي پس از بازي افزود : ديدار بسيار سختي بود اما بازيكنان سپيدرود با تلاش و كوشش مثال زدني در اين ديدار به پيروزي رسيدند .
وي اظهار كرد : آلومينيوم اراك يكي از تيمهاي برتر جام آزادگان بشمار مي رود كه از امكانات مالي بسيار خوبي نيز برخوردار است و اين تيم دو ماه فرصت آماده سازي داشته و بازيهاي تداركاتي بسيار خوبي نيز برگزار كرد اما تيم سپيدرود توانست برابر اين تيم قدرتمند به برتري برسد و با توجه به اينكه تاكنون توانستيم تيمهاي قدرتمند ليگ دسته اول را شكست دهيم ، سپيدرود پديده جديد فوتبال ايران است .
وي ادامه داد : البته بازيكنان سپيدرود با تلاش مضاعف پس از شكست در ديدار دربي ، جانانه تمرين مي كنند و در بازي ها از جان مايه مي گذارند .
سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت بيان كرد : از تماشاگران و طرفداران تيم فوتبال سپيدرود رشت نيز تشكر مي كنم كه در شرايط بد آب و هوايي به ورزشگاه آمدند تا از نزديك تيم خود را تشويق و حمايت كنند و من اين پيروزي را به طرفداران و همچنين به بازيكنان با غيرت خود تبريك مي گويم .
تيمهاي فوتبال سپيدرود رشت و آلومينيوم اراك در هفته هفتم از رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول كشور ، عصر شنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم سپيدرود رشت با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست داد.
در رقابتهاي فوتبال قهرماني ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور جام آزادگان ، 18 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت ، در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند .
خبرنگار- سيدحسين مجرد دبير - نصراله ابراهيمي
7285/6070