۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
کد خبر: 82328281
T T
۰ نفر
مطلب نشریه خط حزب الله از تذكر رهبر انقلاب؛ حل مشكلات مردم در صدر اولویت‌‌هاست

تهران - ایرنا - نشریه خط حزب الله در پنجاه و نهمین شماره‌ خود با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذكر رهبر معظم انقلاب به مسئولان برای توجه به مشكلات مردم با عنوان «حل مشكلات مردم در صدر اولویت‌ها» منتشر كرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، سخن هفته خط حزب الله به شرح زیر است : رهبر انقلاب:'بنده خودم وقتی‌ كه به فكر این جوان بیكار می‌افتم [شرمنده میشوم‌]. در بعضی از شهرستان‌ها بیكاری بالا است... وقتی انسان این را میبیند شرمنده میشود؛ یعنی شرمندگی بنده‌ی حقیر از ملاحظه‌ی این آمار و مطالعه‌ی این حقیقت، از شرمندگی آن جوانی كه بیكار میرود خانه و دستش چیزی نیست، كمتر نیست، بلكه بیشتر است؛ این را باید برطرف بكنیم.'16/3/95
پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری- تبیینی خط حزب‌ الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذكر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشكلات مردم با عنوان «حل مشكلات مردم در صدر اولویت‌ها» منتشر شد.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود؛«شتاب‌زده و بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین كتبی از دولت آمریكا به عنوان دو عامل مهمی كه منجر به عدم توفیق برجام شده‌اند ، پرداخته است.
عكس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از سخنرانی حضرت آیت‌ا...خامنه‌ای در افتتاحیه مجلس دوم به مناسبت شهادت آیت ا... مدرس و روز مجلس است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تكثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع كنند.
سیام**1058*1436*دریافت كننده: محمد افضلی**انتشاردهنده:داود پورصحت
۰ نفر