۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۰۴
کد خبر: 82858158
T T
۰ نفر
ایویكو ایتالیا درباره ارسال قطعات منفصل خودرو به ایران توافق كرد

تهران- ایرنا- مدیران عامل شركت های زامیاد و ایویكو ایتالیا توافق كردند همكاری ها برای تامین و ارسال قطعات منفصل (سی.كِی.دی) افزایش یابد.

به گزارش شنبه تارنمای گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و جمعی از مدیران بلندپایه شركت ایویكو ایتالیا و «محمدرضا هنری كیا» قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در نشستی مشترك بر افزایش همكاری های فنی و اقتصادی دوجانبه تاكید كردند.
مدیرعامل شركت زامیاد با اعلام این خبر گفت: در پی این نشست مقرر شد با تولید و عرضه محصولات جدید و با كیفیت این برند مطرح اروپایی در شركت زامیاد، فصل جدیدی از همكاری ها و ارتباطات اثربخش این شریكان تجاری قدیمی آغاز شود.
«محمد زارع پور اشكذری» تاكید كرد تولید خودروهای تجاری ایویكو از سال آینده در شركت زامیاد افزایش می یابد.
زارع پور به نگاه ویژه رییس جمهوری برای سرعت بخشی به فرآیند طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده اشاره و اعلام كرد شركت زامیاد قصد دارد با تولید و عرضه خودروهای باكیفیت ایویكو در این طرح مشاركت كند.
طرح نوسازی ناوگان فرسوده برای كاهش آلودگی هوای كلانشهرها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت از سوی رییس جمهوری و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.
ایویكو یكی از مطرح ترین شركت های تولیدكننده خودروهای تجاری در اروپاست كه از سال 1975 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید خودروهای تجاری و سنگین آغاز كرد.
كارخانه این شركت در شهر تورین ایتالیا واقع شده است.
این شركت از سال 1372 فعالیت مشترك خود را با زامیاد آغاز و تاكنون انواع كامیون های كِشنده سنگین، كامیون های باری و كمپرسی، مینی بوس و ون مسافری را در این شركت تولید و به بازار ایران عرضه كرده است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: @IRNAeco
اقتصام* 3065*1961*
۰ نفر