۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83060289
T T
۰ نفر
مدیرعامل فولاد مباركه اصفهان معرفی شد

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل جدید شركت فولاد مباركه اصفهان در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو معرفی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سابق فولاد مباركه روز سه شنبه در این مراسم گفت: فولاد مباركه تاكنون سهم 50 درصدی خود در میزان تولید فولاد كشور را حفظ كرده و طبق برنامه پیش رفته است.
بهرام سبحانی اظهار داشت: رضایت كاركنان فولاد مباركه از 67 درصد در سال 93 به 72 درصد در سال 96 رسیده و ضریب تكرار حوادث در 6 ماهه سال 97 از میانگین جهانی پایین‌تر رفته است كه امیدواریم به صفر برسد.
وی با بیان این كه روند تولید فولاد خام در فولاد مباركه از سال 92 تاكنون بیش از 30 درصد افزایش یافته است، افزود: با توجه به ورود بخش خصوصی به صنعت فولاد، اولویت پنج سال اخیر مجتمع مباركه تولید محصولات كیفی است تا وابستگی‌ها قطع شود.
سبحانی تأكید كرد: در سال‌های اخیر هفت هزار و 300 میلیارد تومان در مجتمع مباركه سرمایه‌گذاری شد كه نتیجه آن افزایش اشتغال و توسعه صنعت فولاد كشور بود.
مدیرعامل سابق فولاد مباركه گفت: خشك شدن زاینده‌رود فاجعه است و فولاد مباركه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، قراردادی با وزارت نیرو برای پرداخت هزینه‌های تونل و سد سوم كوهرنگ برای تأمین آب مورد نیاز شهر اصفهان منعقد كرده است.
وی با بیان این كه قرار است 200 میلیون مترمكعب آب از بندرعباس به اصفهان منتقل شود، گفت: تاكنون 10 هزار میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده اما نیازمند مساعدت صندوق توسعه ملی و مدیریت استان اصفهان است.

***'كارایی، سلامت و شفافیت'، سه اولویت كاری مدیریت جدید فولاد مباركه ***

مدیرعامل جدید شركت فولاد مباركه نیز در این مراسم گفت: در سایه یك تلاش مضاعف با توجه به كیفیت، كمیت، سلامت و شفافیت بتوانیم فولاد مباركه را توسعه دهیم.
حمیدرضا عظیمیان افزود: سه فاكتور كارایی، سلامت و شفافیت در اولویت كاری فولاد مباركه قرار دارد.
وی افزود: باید در فولاد مباركه به مسائل معیشتی پرسنل فولاد توجه ویژه داشت زیرا تورم‌های ناخواسته‌ای به مردم ایران بخصوص كارمندان و كارگران تحمیل شده است.
وی اضافه كرد: در فولاد مباركه ملزم به تعامل سازنده با مقامات استان و كشور هستیم تا همپوشانی و هم‌افزایی به وجود آید.
عظیمیان گفت: همه برنامه‌های جاری فولاد مباركه ادامه‌دار خواهد بود و هیچ برنامه‌ای متوقف نمی‌شود.
به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد مباركه اصفهان با حضور مهدی كرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، اعضای هیات مدیره فولاد مباركه و كارگران این شركت برگزار شد.
در این مراسم از زحمات بهرام سبحانی مدیرعامل پیشین فولاد مباركه، قدردانی و حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع صنعتی معرفی شد.
فولاد مباركه، بزرگترین مجتمع صنعتی كشور و بزرگترین تولیدكننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد كشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شركت فولاد مباركه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولیدكننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
مجتمع فولاد مباركه واقع در 75 كیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 كیلومتر مربع وسعت و 17 كیلومتر مربع سالن تولید است.
7150 /6027
۰ نفر