۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
کد خبر: 83274124
T T
۰ نفر
فولاد اكسین روزانه 20هزار پرس غذا بین سیل زدگان توزیع می كند

اهواز - ایرنا- فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، شركت فولاد اكسین روزانه 20 هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان توزیع می كند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار حبیب الله سیاری روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل شركت فولاد اكسین خوزستان با اشاره به صدمات ناشی از سیل به روستاهای استان اظهار داشت : انسان از مشاهده آلام مردم متاثر می شود اما همه ما باید در جهت رفع مشكلات مردم و عبور از این بحران تلاش و جهاد همگانی داشته باشیم.
وی افزود:تا كنون اقدامات خوبی به منظور ترمیم سیل بندها، جابجایی مردم سیل زده ، تهیه امكانات رفاهی و بهداشتی و همچنین اسكان سیل زدگان در استان انجام شده اما برای كمك رسانی به مناطق سیل زده باید همچنان تلاش مضاعفی داشته باشیم .
همچنین امین ابراهیمی مدیر عامل شركت فولاد اكسین خوزستان نیز ضمن تقدیر از اقدامات ارتش در یاری رسانی به مردم گرفتار در سیل خوزستان گفت:تمام مجموعه فولاد اكسین در شرایط كنونی در خدمت مردم و ارتش بوده تا گوشه ای از آلام مردم كاهش یابد.
وی همچنین از اختصاص امكانات این كارخانه برای كمك رسانی به سیل زدگان خبر داد وگفت:شركت فولاد اكسین، آشپزخانه ای با استعداد پخت 10 هزار پرس غذای گرم در هر وعده را در خدمت سیل زدگان استان قرار داده است. 
امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان روز پنجشنبه با مدیر عامل شركت فولاد اكسین خوزستان دیدار و از اقدامات این شركت برای امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل بازدید كرد.
به گزارش ایرنا در پی طغیان رودخانه های دز، كرخه و كارون، بسیاری از مناطق خوزستان گرفتار سیلاب شدند، به گفته وزیر كشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.
از بامداد یكشنبه سیلاب كرخه و دز به اهواز رسید و مناطقی در غرب و شمال غرب را فراگرفت. در روزهای اخیر سیلاب جاده اهواز اندیمشك را مسدود كرد و وارد محله عین 2 در اهواز شد كه در پی این تحول دستور تخلیه پنج منطقه این شهر نیز صادر شد. 
7152/6064
۰ نفر