۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83307737
T T
۰ نفر

مهمترین آسیب صنعت بیمه از زبان رئیس كل بیمه مركزی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83307737
مهمترین آسیب صنعت بیمه از زبان رئیس كل بیمه مركزی

تهران- ایرنا- رئیس كل بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت دیرهنگام خسارت و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی، مهمترین آسیب صنعت بیمه است.

به گزارش چهارشنبه تارنمای بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا سلیمانی افزود: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند كه آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
به گفته وی، با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شركت های بیمه و استفاده از همه ظرفیت آیین نامه ها می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید كمك كرد.
وی اضافه كرد: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در كاهش ریسك سرمایه ای نیز موثر است.
سلیمانی هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی را سرمایه گذاری شركت ها دانست و افزود: تكیه بر جوانگرایی و تاكید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شركت ها قرار می دهد.
رئیس شورای عالی بیمه درباره اهمیت امنیت شبكه ها در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تامین می‌كند و به همین سبب از تخریب ها مصون نیست.
به گفته وی، افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شركت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش كاركنان آن شركت است.
وی تاكید كرد «یكی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است كه سیاست گذاران شركت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند».

اقتصام*2022*1961*
۰ نفر