۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82401171
T T
۰ نفر
پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از هفتم بهمن

شیراز- ایرنا- معاون سینمایی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از پنجشنبه هفتم بهمن 95 آغاز می شود.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره كل فرهنگ وارشاداسلامی فارس مهدی رنجبرافزود:اولویت با پیش فروش سری بلیت هاست وتنها درصورتی كه اگر تعدادی بلیت ازپیش فروش باقی بماند به صورت تك فروشی در گیشه عرضه خواهد شد.
معاون سینمایی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینكه پیشتر بنا بود پیش فروش بلیت های جشنواره از چهارم بهمن آغاز شود، اظهار داشت:بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در شیراز نیز متعاقب با سایر شهرستان ها از ساعت 8صبح روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: علاقه مندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده كنند اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت كاغذی الزامی خواهد بود .
معاون هنری و سینمایی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:‌ امسال 2 سالن برای اكران فیلم ‎ها در نظر گرفته شده كه در این دو سالن امكان خرید بلیت از گیشه نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم ‎های جشنواره فجر با مشكل روبه ‎رو نشوند .
رنجبر بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی به آدرس: cinogram.comو ثبت نام با كدملی و مشخصات می‌توانند اقدام به خرید بلیت كنند و هر كاربر با كد ملی مشخص، امكان انتخاب حداكثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداكثر 2 بلیت را خواهد داشت .
فیلم های فراری، صوفی و دیوانه، ویلایی ها، بدون تاریخ بدون امضا، تقصیر من نیست، تابستان داغ، آذر، شنل، زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر، 21 روز بعد، مادری، رگ خواب، پشت دیوار سكوت، اشنوگل، كارگر ساده نیازمندیم، شماره 17، سهیلا،ایستگاه اتمسفر، آباجان و رهایی از بهشت در فهرست فیلم های این جشنواره در شیراز قرار گرفت.
شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس از 14 بهمن در سینما سعدی و تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آغاز می شود و نمایش فیلم ها تا 22 بهمن ادامه دارد.
دریافت خبر:‌ سید احمد نجفی ** انتشاردهنده:‌ غلامرضا مالك زاده
2027/ 1876