۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
کد خبر: 81980991
T T
۰ نفر
فرماندار: در حوزه انتخابيه آستارا حضور حداكثري مردم با آرامش كامل حاكم است

آستارا- ايرنا- فرماندار شهرستان بندر آستارا گفت: حضور حداكثري مردم با آرامش كامل در حوزه انتخابيه آستارا حاكم است و اين روند را تا آخرين لحظه راي گيري حفظ مي كنيم.

سيروس شفقي شب جمعه در جريان بازديد از شعب اخذ راي بخش لوندويل آستارا در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: مشاركت پرشور و گرم مردم آستارا را در ساعات پاياني راي گيري در شعب اخذ راي در حوزه انتخابيه آستارا شاهد هستيم.
وي با اشاره به اينكه در هيچ شعبه اي كمبود تعرفه اخذ راي وجود ندارد ، اضافه كرد: در تمامي بخش هاي مربوط به راي گيري، شمارش و قرائت آراي انتخابات تاكيد بر اصل امانت داري است و ستاد انتخاباتي آستارا تحت هيچ شرايطي از اين اصل عدول نمي كند.
وي با اشاره به آماده باش كامل اعضاي شوراي تامين ،هيات هاي اجرايي ، بازرسي و نظارت در حوزه انتخابيه آستارا ، اظهار كرد: تاكنون تخلف چشمگيري به ستاد انتخابات شهرستان آستارا گزارش نشده است و تا اين لحظه انتخابات در سلامت كامل برگزار شده و اين امر رضايت كامل شهروندان را فراهم آورده است.
وي تعداد كل نيروهاي دست اندركار نظير اعضاي هيات اجرايي ، اعضاي ستاد انتخابات فرمانداري ، نمايندگان فرمانداري در شعب اخذ راي ، اعضاي هيات بازرسي ، نيروهاي پشتيباني ، انتظامي و محافظان صندوق را يك هزار و 110 نفر عنوان كرد و گفت: پس از اتمام ساعت راي گيري در حداقل زمان ممكن نتيجه دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه آستارا به اطلاع شهروندان رسانده مي شود.
در حوزه انتخابيه شهرستان آستارا ، 61 هزار و 365 نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا با دو بخش مركزي و لوندويل، در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده و 15 نامزد براي كسب يك كرسي نمايندگي اين شهرستان در خانه ملت، با هم رقابت مي كنند.
84 شعبه اخذ راي در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه آستارا پيش بيني شده است.ك/3
7105/6070