۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82318453
T T
۰ نفر

يادواره شهداي ورزشكار آستارا برگزار شد

۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82318453
يادواره شهداي ورزشكار آستارا برگزار شد

آستارا - ايرنا - به مناسبت هفته بسيج، يادواره شهداي ورزشكار آستارا با حضور مردم، مسئولان و فعالان ورزشكاران اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا روز سه شنبه در اين آئين در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان گفت: شهدا قهرمانان حقيقي انقلاب اسلامي هستند و ياد و خاطره آنها بايد در اذهان ملت آزاده ايران ماندگار شود.
وي اضافه كرد: انتظار مي‌رود فرهنگ ايثار و مقاومت با استمرار برنامه هاي فرهنگي در جامعه ورزشي آستارا به خوبي و با قوت تمام حفظ و حراست شود.
وي اظهار كرد: همه ما مديون خون شهدا هستيم و بايد با الگوگيري و عمل به وصاياي شهداي والامقام، راه آنان را در زندگي ادامه دهيم.
آرمان ادامه داد: اگر جانفشاني و رشادت شهدا و ايثارگران نبود امروز اقتدار، عزت، افتخار، امنيت و آرامش را در جهان نداشتيم، بنابراين نبايد راه شهدا را فراموش كنيم.
وي به طنين انداز شدن تفكر بسيجي در مرزهاي اسلامي اشاره كرد و گفت: امروز در جبهه مقاومت با تلاش ها و حمايت هاي بسيجيان موفقيت هاي بزرگي نصيب جهان اسلام مي شود.
مداحي و ذكر مصيبت در سوگ شهيدان از ديگر بخش هاي مراسم بود.
شهرستان آستارا در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع شده و 160 شهيد گلگون كفن را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تقديم كرده است.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: اميرحسين كبيري
7105 / 7124/2007