۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83100618
T T
۰ نفر
12 برنامه شاخص براي گراميداشت هفته وحدت در تالش تهيه شد

آستارا - ايرنا - فرماندار تالش از تهيه 12 برنامه محوري و 50 آئين فرعي براي گراميداشت هفته وحدت مسلمانان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سيد عيسي مهدوي روز پنجشنبه در جلسه ستاد هفته وحدت در فرمانداري تالش گفت: برنامه هاي وحدت آفرين و پر شور اين مناسبت، در مناطق شيعه و سني نشين و مساجد فارق الاعظم اسالم و محمديه تالش و دانشگاه پيام نور برگزار خواهد شد.
وي افزود: ما مسلمانان دشمنان مشتركي داريم و بايد در مقابل آنها و بر هم زنندگان وحدت امت اسلامي، با اتكا به رهبري واحد ايستادگي كنيم.
وي ادامه داد: مردم تالش هميشه در خلق وحدت، پيشگام بوده اند و برنامه هاي هفته اتحاد مسلمانان در اين شهرستان، با حضور مردم و مسئولان، پر شورتر از قبل اجرا خواهد شد.
در ادامه اين جلسه هر يك از روحانيان اهل تشيع و تسنن در خصوص شخصيت ممتاز پيامبر اسلام (ص)، لزوم وحدت مسلمان در برابر هجمه هاي دشمن و چگونگي اجراي باشكوه برنامه هاي سالروز ولادت با سعادت آخرين رسول خدا (ص) تبادل نظر كردند.
هفته وحدت مسلمانان از 29 آبان ماه آغاز خواهد شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مركزي، اسالم، حويق و كرگانرود در 110 كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارد و حدود 40 درصد جمعيت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشكيل مي دهند.
7106 / 7124 / 2007