۶ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۷
کد خبر: 83149643
T T
۰ نفر
خانواده محوري در مدارس تقويت شود

رشت - ايرنا - مديركل بانوان و خانواده استانداري گيلان ارتباط موثر در خانواده و تقويت گفتگو در بستر كوچك خانه را نتيجه آموزش هاي عمومي به ويژه از سوي معلمان خواند و تاكيد كرد: لازم است خانواده محوري و توجه به شاخصه هاي رفتاري در مدارس تقويت شود.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا حاكيست؛ فاطمه رفيعي در همايش زنان سرپرست خانوار آموزش و پرورش استان با اشاره به جايگاه سازنده زنان در خانواده و جامعه، معلمان را اسوه ايثار خواند و بر ضرورت رسيدگي مسئولان آموزش و پرورش كشور به مسائل رفاهي بانوان به ويژه زنان سرپرست خانوار تاكيد كرد.
وي ارتباط موثر در خانواده و تقويت گفتگو در بستر كوچك خانه را نتيجه آموزش هاي عمومي به ويژه از سوي معلمان خواند و افزود: لازم است تا خانواده محوري و توجه به شاخصه هاي رفتاري در مدارس تقويت شود.
مديركل بانوان و خانواده استانداري گيلان در ادامه با اشاره به ظرفيت و پتانسيل بالاي بانوان در آموزش و پرورش، خواهان ايجاد فرصت هاي برابر و عادلانه بر اساس شايسته سالاري در احراز پست هاي مديريتي در آموزش و پرورش استان شد و از مديركل آموزش و پرورش گيلان خواست تا در پست هاي مديريتي از بانوان توانمند و متخصص نيز استفاده كنند.
رفيعي در ادامه از مينايي پور مديركل بانوان و خانواده آموزش و پرورش كشور خواست تا افزايش رفاه كاركنان آموزش و پرورش به ويژه بانوان سرپرست خانوار ، بانوان ايثارگر ، خانواده شهدا و از همه مهم تر زمان مناسب براي ورزش كارمندان در طول هفته را در كشور پيگيري كند.
وي توضيحاتي در خصوص سياست هاي كلي دفتر امور بانوان در سالجاري و سال آينده ارائه داد و افزود: در تدوين سند توسعه ارتقاي وضعيت زنان استان گيلان كه به تازگي تنظيم شده، اولويت هايي لحاظ شده كه از جمله آنها مي توان كاهش آسيب هاي اجتماعي ، بحث بهداشت و سلامت بانوان، سالمندي استان و اشتغال بانوان و جوانان است.
استان گيلان داراي بيش از 370 هزار دانش آموز است.
7296/2007/