۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۱۸
کد خبر: 82978657
T T
۰ نفر
جرائم مالياتي شامل توليد كنندگان نشود

شيراز- ايرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ويژه شهرستان لارستان گفت: جرائم مالياتي بايد شامل افرادي شود كه از پرداخت ماليات فرار مي كنند نه توليدكنندگان و صنعتگران كه به ايجاد اشتغال و رونق اقتصاد ياري مي رسانند.

به گزارش ايرنا جليل حسني، يكشنبه در نشست بررسي مسايل و مشكلات شركت ويتانا يكي از واحدهاي توليدي شهرك صنعتي لارستان افزود: هيچ واحد توليدي در اين شهرستان نبايد به دليل موضوع افزايش ماليات تعطيل و يا با مشكل مواجه شود.
وي، همچنين از روساي اداره هاي صنعت، معدن و تجارت و امور مالياتي شهرستان لارستان خواست كه هر چه زودتر با برپايي نشستي در كوتاه ترين زمان ممكن مشكل مالياتي اين واحد توليدي را برطرف كنند.
فرماندار ويژه لارستان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور بايد در پي جذب سرمايه گذار باشيم تا توليد و اشتغال در اين شهرستان رونق بگيرد.
حسني ادامه داد: مسئولان ذي ربط بايد در كار سرمايه گذاران، روان سازي و تسهيل ايجاد كنند تا سرمايه گذار با خيال آسوده و بدون هيچ دغدغه اي به توليد و اشتغال در منطقه بپردازد.
در اين نشست، مدير اين واحد توليدي نيز مشكلات خود را در حوزه ماليات مطرح كرد و خواستار اختصاص زمين براي طرح توسعه اين شركت و اشتغالزايي بيشتر شد.
هم اينك در شركت ويتانا در شهرك صنعتي لارستان براي 51 نفر اشتغال ايجاد شده است.
شهرستان لارستان به مركزيت لار در فاصله 378 كيلومتري جنوب شيراز قرار دارد.
9873 /6118