۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳
کد خبر: 82297148
T T
۰ نفر

36 روستاي گچساران به اينترنت پرسرعت مجهز مي شود

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳
کد خبر: 82297148
36 روستاي گچساران به اينترنت پرسرعت مجهز مي شود

گچساران- ايرنا- مدير كل ارتباطات و فن آوري اطلاعات كهگيلويه و بويراحمد گفت: 36 روستاي گچساران در آينده نزديك به اينترنت پرسرعت مجهز مي شود و با اين تحول، شمار روستاهاي متصل به اين فناوري به 51 روستا خواهد رسيد.

به گزارش ايرنا، جواد غلام پور روز يكشنبه در جمع دهياران و شوراهاي دهستان امامزاده جعفر در گچساران افزود: روستاهاي امامزاده جعفر، كمبل، پاكوه، پشكان، آبگرمو، بي بي جان آباد، سربيشه، خيرآباد و مردان معصوم از جمله اين روستاها هستند.
وي بيان كرد: هم اكنون 15 روستاي اين شهرستان به اينترنت پرسرعت متصل است.
مدير كل ارتباطات و فن آوري اطلاعات كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به اهميت توسعه اينترنت پرسرعت در مناطق روستايي افزود: افزايش زيرساخت‌هاي اينترنت مورد توجه دولت است.
وي گفت: حوزه فناوري اطلاعات، زيربناي توسعه و رشد فعاليت‌هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي در جوامع شهري و روستايي است.
نشست بررسي مشكلات روستاهاي دهستان امامزاده جعفر در بقعه متبركه امامزاده جعفر (ع) برگزار شد.
اجراي طرح‌هاي آبياري تحت فشار در زمين‌هاي كشاورزي، تقويت ولتاژ برق و بهبود زيرساخت‌هاي ورزشي از درخواست‌هاي دهياران اين منطقه بود.
روستاي 2 هزار نفري امامزاده جعفر از توابع گچساران با توليد محصولات زراعي، جاليزي، صيفي و سبزيجات در توسعه پايدار و تحقق اقتصاد مقاومتي پيشتازاست.
شهرستان 120 هزار نفري گچساران با 30 هزار نفر جمعيت روستايي، يك بخش، چهار دهستان و بيش از 90 روستا و آبادي داراي سكنه در جنوب غربي كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شريفي** انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
/6110/8143