۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹
کد خبر: 83068114
T T
۰ نفر
كرماني ها از مدال آوران پاراآسيايي جاكارتا استقبال كردند

كرمان - ايرنا - ورزشكاران و مدال آوران رقابت هاي پاراآسيايي جاكارتا صبح امروز (سه شنبه) وارد فرودگاه كرمان شدند و مورد استقبال مسئولان و مردم اين استان قرار گرفتند.

به گزارش ايرنا، آيين استقبال از 11 نماينده استان كرمان در بازي هاي پاراآسيايي جاكارتا با حضور فرماندار، نمايندگان مردم كرمان و راور، بافت، رابر و ارزوئيه در مجلس شوراي اسلامي، رئيس هيات فوتبال، سرپرست و اعضاي هيات مديره باشگاه مس كرمان و رفسنجان، مديركل ورزش و جوانان، رئيس هيات جانبازان و معلولان، ورزشكاران، جامعه ورزشي و مردم در فرودگاه آيت الله رفسنجاني كرمان برگزار شد.
ورزشكاران و نمايندگان استان كرمان با كسب سه مدال طلا و پنج نقره به اردوي تيم ملي در بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاكارتا رنگ طلايي پاشيدند.
كادر اعزامي استان كرمان در اين مسابقات، زهرا نعمتي، سميه عباسپور و علي سينا منشازاده (تير و كمان)، عشرت كردستاني (پرتاب وزنه دو و ميداني)، پيمان نصيري (دو و ميداني) و منصور پورميرزايي (وزنه برداري)، بتول جعفريان، فاطمه جهاني و بتول خليل زاده (واليبال نشسته)، مريم ايرانمنش (مربي واليبال نشسته) و ناديا جعفري (داور گلبال)، بودند كه مورد استقبال مردم ورزش دوست استان قرار گرفتند.
**با وجود مصدوميت طلا گرفتم
نماينده استان كرمان و مرد طلايي ايران از مسابقات پاراآسيايي جاكارتا در حاشيه اين آيين در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با وجود مصدوميت از اينكه توانستم بهترين نتيجه را در اين بازي ها بگيرم و دلم مردم را شاد كنم بسيار خوشحالم.
پيمان نصيري گفت: مسابقات پاراآسيايي 2018 جاكارتا از سطح بسيار بالايي برخوردار بود و در ماده 1500 متر دو و ميداني مدال طلا كسب كردم و خوشحالم توانستم پرچم ايران را در آسيا به اهتزاز درآوردم.
**بدون مربي طلا گرفتم
برنده مدال طلاي ماده پرتاب وزنه بازي هاي پاراآسيايي جاكارتا نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه نخستين تجربه ام در رشته دو و ميداني بود و مي توانستم عملكرد بهتري داشته باشم افزود: بدون مربي به مدال طلاي اين رقابت ها دست يافتم.
عشرت كردستاني ادامه داد: نياز به مربي به شدت وجود داشت اما توانستم اين مسابقات را به خوبي مديريت كنم و اين كمبود احساس نشود.
وي عنوان كرد: كمتر از يك سال دو و ميداني را آغاز كردم و با توجه به زمان اندك آماده سازي، قرار گرفتن در گروهي دشوار و ادغام 2 كلاس در اين ماده، عملكرد رضايت بخشي در مسابقات پاراآسيايي 2018 جاكارتا داشتم.
اين ورزشكار كرماني گفت: مدال آوري در ماده پرتاب وزنه دو و ميداني با حضور رقباي چيني، ايراني و كره جنوبي دشوار شده بود اما با لطف خدا و توسل به اهل بيت و زحمات مربي ها مدال طلاي مسابقات را به دست آوردم.
**براي شادي مردم كرمان خوشحالم
مدال آور طلاي تيمي و نقره انفرادي رشته تير و كمان مسابقات پاراآسيايي 2018 جاكارتا نيز بيان كرد: از موفقيت و مدال آوري در اين مسابقات براي اينكه لحظه اي ايران و بويژه دل مردم كرمان را شاد كردم خوشحالم.
زهرا نعمتي افزود: تمام سعي خود را براي رقم زدن بهترين ها براي كشورم انجام داده ام.
وي اضافه كرد: تمام تلاش خود را براي حضور و مدال آوري در مسابقات المپيك و پاراالمپيك 2020 خواهم كرد.
سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2018 به ميزباني جاكارتاي اندونزي در روزهاي 14 تا 21 مهرماه امسال با حضور 2 هزار و 880 ورزشكار از 41 كشور در 18 رشته ورزشي برگزار شد.
3029/7420