۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۲۳
کد خبر: 83179198
T T
۰ نفر
تیم فولاد خوزستان در دیدار برابر تراكتورسازی متوقف شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری تداركاتی به مصاف تراكتورسازی تبریز رفت كه با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان كه در اردوی آماده سازی جزیره كیش به سر می برد روز دوشنبه در دیداری تداركاتی به مصاف تیم تراكتورسازی تبریز رفت كه این دیدار در نهایت با تساوی یك بر یك به پایان رسید‌.
در دقیقه سه این دیدار عبداله كرمی نخستین گل بازی را برای تیم فولاد خوزستان به ثمر رساند. سرخپوشان اهوازی در دقیقه هشت بازی صاحب یك ضربه پنالتی شدند كه محسن فروزان دروازه بان تیم تراكتورسازی با مهار پنالتی، این موقعیت را از تیم فولاد گرفت.
در دقیقه 10 این دیدار آنتونی استوكس موفق شد گل خورده تیم تراكتورسازی را جبران كند. همچنین در دقیقه 55 شوت استثنایی مهدی مهدی پور به تیر دروازه فولاد خوزستان برخورد كرد.
اردوی آماده سازی تیم فولاد خوزستان برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر از روز 21 دی در جزیره كیش آغاز شده و تا دوم بهمن ادامه خواهد داشت.
تیم های تراكتورسازی و فولاد خوزستان در حالی برابر یكدیگر قرار گرفتند كه با 26 و 18 امتیاز در مكان های چهارم و هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879/ 6037