۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵
کد خبر: 82082040
T T
۰ نفر
اقتدار نظام ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

خرم آباد - ایرنا -نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تلاش برای حفظ امنیت جامعه و آسایش كشور، مجاهدت خاموشی است كه از اخلاص ، ایثار و فداكاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سرچشمه می گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد با بیان اینكه نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، افزود: مسئولیت امنیت جامعه بر عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده و این افراد برای عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می كنند.
وی با اشاره به نا امن بودن كشورهای منطقه و غربی اظهار كرد: برغم توطئه های دشمنان ، ایران اسلامی در امنیت كامل بسر می برد كه این امر نتیجه تلاش سربازان گمنام و همكاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینكه در استان لرستان اقداماتی ارزشمندی توسط نیروهای اطلاعاتی انجام شده و باعث افتخار است، گفت: نیروههای امنیتی با جلوگیری از اقدامات گروههای تروریستی و ضد انقلاب در شبكه های مجازی و كنترل آن و برخورد با عوامل قاچاق مواد مخدر و اشراف اطلاعاتی كامل، امنیت و آسایش را در جامعه حاكم كرده اند.

*** استقامت ملت ایران باعث عقب نشینی دشمنان شده است
نماینده ولی فقیه در لرستان رای صادره از سوی دادگاه عالی آمریكا برای برداشت دو میلیارد دلار از حساب ایران، را دزدی خواند و گفت: مقاومت در برابر این زورگویی ها، باعث عقب نشینی و به تاخیر انداختن اجرای این حكم شده است.
آیت الله میرعمادی ادامه داد:روحیه مقاومت ملت ایران و بدعهد خواندن آمریكا توسط مقام معظم رهبری باعث شده كه بانك های كشورهای دیگر بتوانند بصورت قانونی با ایران در ارتباط باشند.

***فتح خرمشهر یكی از افتخارات دوران جنگ تحمیلی است
امام جمعه خرم آباد با تبریك سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: روز مقاومت و ایثار و پیروزی توسط رزمندگان اسلام، یكی از افتخارات دوران دفاع مقدس بوده و عنایات خداوند در این روز شامل ملت ایران شده است.
وی اضافه كرد: فتح خرمشهر، روز فراموش نشدنی در تاریخ اسلام بوده و رزمندگان با توكل به خدا، استقامت ، و ایستادگی در برابر دشمن، به این مهم دست پیدا كرده است.
وی با معجزه خواندن فتح خرمشهر بیان كرد: در صورت ایستادگی و استقامت در برابر دشمن در همه صحنه ها پیروز خواهیم شد.
3210/6060