۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83057186
T T
۰ نفر
پرسنل نيروي انتظامي حماسه آفرينان امنيت جامعه هستند

خرم آباد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: پرسنل نيروي انتظامي حماسه آفرينان امنيت جامعه و تحقق بخش اهداف حكومت صالحان هستند.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد احمد ميرعمادي روز يكشنبه در ديدار با كاركنان نيروي انتظامي درمحل بيت امام جمعه خرم آباد بيان كرد: زماني كه مردم پيشگيري نيروي انتظامي از وقوع جرم را مشاهده مي كنند احساس امنيت مي كنند.
وي با بيان اينكه نيروي انتظامي امتيازات و ويژگي هايي دارد كه هميشه بايد يادآور آنها باشيم افزود: نيروي انتظامي در عرصه هاي گوناگون اجتماعي قدرت نقش آفريني دارد.
آيت الله ميرعمادي اظهار داشت: در ماجراي دي ماه سال گذشته كار نيروي انتظامي قابل تحسين و تقدير بود و در مقابل آشوبگران كم نياورد.
وي اضافه كرد: داشتن عزم راسخ و ايمان قوي براي برقراري نظم و امنيت در نيروي انتظامي وجود دارد.
نماينده ولي فقيه در لرستان ادامه داد: مجاهدت و جانفشاني نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت يكي از شاخصه هاي مهم نيروي انتظامي است.
وي اظهار داشت: نيروي انتظامي بيش از پنج هزار شهيد براي برقراري نظم و امنيت تقديم كرده كه اين نشانه جانفشاني ، ايثار و فداكاري مستمر در اين مجموعه است.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: پرسنل نيروي انتظامي نگهبانان بيدار و با بصيرت هستند و دشمن و قانون شكنان را مي شناسند.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: تمام فعاليت هاي نيروي انتظامي در راستاي تحقق عدالت و امنيت است.
وي افزود: نيروي انتظامي از يك سرمايه ارزشمندي به نام اعتماد عمومي و حمايت مردم برخوردار است و ارتباط صميمي با مردم دارد.
وي با بيان اينكه نگاه مردم به نيروي انتظامي مثبت است، ادامه داد: اين سرمايه عظيمي است.
آيت الله ميرعمادي گفت: امروز در شرايط تاريخي خاصي و به تعبير مقام معظم رهبري در يك پيچ تاريخي قرار داريم و دشمن در كمين ماست.
وي افزود: امروز دشمنان به دنبال ايجاد ياس و نااميدي و نارضايتي عمومي هستند و اين تحريم هاي اقتصادي و جنگ رواني را ادامه مي دهد.
وي اظهار داشت: دشمن در ميدان اجتماعي،سياسي و نظامي شكست خورده است و تنها چيزي كه به ذهن او رسيده است عرصه اقتصادي مي باشد كه مردم را تحت فشار قرار دهد و نارضايتي عمومي ايجاد كند.
وي ادامه داد: نيروي انتظامي در خط مقدم مقابله با توطئه اقتصادي دشمن است و عوامل اميدآفرين را بايد تقويت و عوامل مايوس كننده را مقابله كرد.
وي اظهار داشت: نيروي انتظامي بايد با اخلالگران و عوامل ياس و نااميدي برخورد كند و خدمت خالصانه به مردم اميد مردم را افزايش مي دهد.
امام جمعه خرم آباد همچنين گفت: وحدت و انسجام عمومي اميد آفريني در دل مردم ايجاد مي كند.
/6060/7274