۲ آذر ۱۳۹۶، ۰:۰۲
کد خبر: 82739857
T T
۰ نفر
رزمندگان اسلام با شكست داعش وحدت مسلمانان را به جهانيان نشان دادند

اراك - ايرنا - نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي گفت: رزمندگان اسلام با شكست داعش، وحدت و يكپارچگي مسلمانان را به جهانيان نشان دادند.

به گزارش ايرنا، سيد مهدي مقدسي شامگاه چهارشنبه در همايش ياوران وقف استان مركزي افزود: رزمندگان اسلام به فرماندهي سردار قاسم سليماني ريشه كفر و نفاق را در منطقه برچيدند و اين چنين شد كه امنيت و آرامش در سوريه و عراق حاكم شد.
وي ادامه داد: هوشياري رهبر معظم انقلاب و آيت الله سيستاني و رشادت هاي رزمندگان اسلام جلوه هاي زيبايي از مقاومت را خلق كرد و با آزادسازي بوكمال آخرين پايگاه داعش نيز فرو ريخت و يك بار ديگر جبهه حق و عدالت بر جبهه كفر و نفاق به پيروزي رسيد.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي آزاد سازي بوكمال را فتح الفتوح مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان نشان دادند كه با وحدت و همدلي مي توان به راحتي دشمنان را شكست داد.
وي در ادامه سخنان خود در خصوص هفته بسيج نيز گفت: بسيج شجره طيبه يادگار امام راحل است كه همواره در هر شرايطي يار و پشتيبان دولت ها بوده است.
مقدسي افزود: روحيه بسيجي گري امروزه به الگويي ارزشمند براي مسلمانان نقاط مختلف جهان شده است و غلبه بر داعش را نيز مي توان به دليل برخورداري رزمندگان از روحيه بسيجي دانست.
وي در خصوص دهه وقف نيز گفت: وقف در ابعاد مختلف فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي اثر گذار است و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان بايد نسبت به جذب ياوران وقف برنامه ريزي هاي كاربردي داشته باشد.
بيش از پنج هزار موقوفه در استان مركزي به ثبت رسيده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفي مجللي *** انتشار دهنده: حسين مهدي زاده