۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱
کد خبر: 82445555
T T
۰ نفر
رئيس شورا : درگيري در شوراي شهر بابل قبل از جلسه رسمي بود

ساري - ايرنا - رييس شوراي اسلامي شهر بابل گفت : درگيري در شوراي اسلامي شهر بابل قبل از جلسه رسمي بود و موضوع عجيبي هم نبود و لازم است رسانه ها بزرگ نمايي نكنند.

مرمر فيروز پور يكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : عصر امروز يك سرمايه گذار و كارآفرين قبل از اينكه جلسه شوراي اسلامي شهر بابل آغاز شود در محل شوراي حضور يافت و اعتراضاتي نسبت به شهردار بابل داشت .
وي اظهار داشت : ما منتظر بوديم تا اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار بابل در جلسه حضور يافته و جلسه به صورت رسمي آغاز شود .
فيروزپور توضيح داد : قبل از اينكه جلسه به حد نصاب برسد و به صورت رسمي برگزار شود ، بين 2 تن از اعضاي شوراي شهر درگيري رخ داد ، اما متاسفانه برخي ها به دنبال بزرگ نمايي هستند.
وي افزود : اختلاف نظر در شوراي شهر يك امر طبيعي است و به طور قطع در اولين جلسه شورا در خصوص اين مسئله بحث و بررسي خواهد شد.
بعضي از رسانه ها مدعي شدند كه در اين جلسه درگيري فيزيكي ميان 2 عضو شوراي شهر رخ داد كه منجر به بي هوش شدن يكي از آنها بر اثر ضربه لگد شد.
همچنين يكي از اعضاي زن شورا هم در گفت و گويي كه در فضاي مجازي منعكس شد ، گفت كه در اين درگيري يكي از اعضاي شورا به سمت ديگري چاقو پرتاب كرد و وي با پهن كردن چادرش ، جلوي اصابت چاقو به عضو ديگر شوراي شهر را گرفت .
اختلاف در شوراي شهر بابل مانند بسياري از شوراهاي ديگر شهرهاي مهم كشور بر سر حمايت يا مخالفت با شهردار است كه چندي پيش هم نشست شوراي شهر بابل را با حاشيه هايي مواجه كرده بود.
شوراي شهر 250 هزار نفري بابل به عنوان بزرگ ترين شهر مازندران 13 عضو دارد.
خبرنگار : فريبرز سيفي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7343/1654