۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴
کد خبر: 83075825
T T
۰ نفر

شايد آخرين فرصت كاپيتان در نساجي

۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴
کد خبر: 83075825
شايد آخرين فرصت كاپيتان در نساجي

ساري- ايرنا- نساجي قائمشهر تازه وارد ليگ برتر با سرمربيگري جواد نكونام كاپيتان اسبق تيم ملي شايد در هفته هاي گذشته ( هفته سوم تا نهم ) بازي خوبي در برابر رقباي قدر از پرسپوليس و استقلال تا سايپا و سپاهان داشته، ولي نتايج خوبي نتوانست كسب كند.

به گزارش خبرنگارايرنا، كسب نتايج ضعيف اين تيم تازه وارد مازني ها به ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران كه از 9 بازي گذشته 7 امتياز كسب كرده و در رده 13 جدول 16 تيمي قرار دارد، اگر چه تاكنون با حمايت هواداران و مالكان باشگاه را با خود همراه داشت، به نظر مي رسد بازي اين تيم در هفته دهم با تيم ميان جدولي ماشين سازي تبريز آخرين فرصت براي سرمربي جوان نساجي باشد.
جواد نكونام اگر چه در تيم ملي سربزنگاهها كمك كار خوبي بود و با خلق فرصت توانست تيم را از گردونه حساس نجات دهد، ولي در ليگ برتر كه نخستين تجربه نيمكت نشيني اش محسوب مي شود، نتوانست خوب ظاهر شود.
از دست دادن موقعيت بويژه در بازي خانگي با سايپا در هفته هشتم كورسوي اعتراض از سوي تماشاگران صبور نساجي قائمشهر كه حاميان سرسختي در بين تيم هاي فوتبالي چه در ليگ يك و برتر به حساب مي آيند، روشن شد.
به نظر مي رسد هفته دهم و بازي خانگي نساجي با ماشين سازي تبريز پس از دو بازي نفس گير اين تيم در جام حذفي و ليگ برتر برابر سپاهان مدعي قهرماني فرصت خوبي باشد تا با كسب نتيجه بتواند اين تيم مازني را از خط قرمز و پاياني جدول نجات دهد و به نقطه اطمينان بخشي برساند كه بازيكنان با استرس كمتري در زمين بازي كنند.
اگر نساجي نتواند بازي هفته دهم را درخانه برابر ماشين سازي با كسب 3 امتياز پايان ببرد، در هفته يازدهم برابر پديده صدرنشين در مشهد كه از قضا سرمربيگري آن تيم هم برعهده يحيي گلمحمدي كاپيتان اسبق تيم ملي است و اين روزها نتايج خوبي كسب مي كند.
** حمايت مالك باشگاه از كاپيتان
مالك باشگاه نساجي قائمشهر گفت كه بازيكنانش در زمين خوب بازي مي كنند و تاكنون اشتباهات داوري باعث شده تا تيمش نتواند نتيجه بگيرد.
فرهاد صنيعي فر در گفت و با سايت باشگاه نساجي قائمشهر افزود كه همچنان از سرمربي با تجربه تيمش (جواد نكونام) حمايت مي كند.
پيش از اين حداديان ديگر مالك باشگاه نساجي پس از تساوي تيمش برابر سايپا در هفته هشتم از سرمربي تيمشان حمايت كرده بود.
در رقابت هاي فوتبال ليگ برتر 16 تيم حضور دارند كه 2 تيم در پايان به ليگ يك سقوط و 2 تيم ليگ يكي نيز به ليگ برتر مي رسند.
رئيس كانون هواداران نساجي قائمشهر هم گفت كه حمايت تماشاگران از سرمربي تيمشان در شرايط فعلي كه اين تيم بازي خوبي انجام مي دهد ، ادامه خواهد داشت.
رضا نادري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاييد شنيده شدن اعتراض از سوي برخي هواداران به خصوص در بازي نساجي با سايپا در قائمشهر افزود: اين هواداران در اقليت قرار دارند و با چند برد پياپي به خصوص برابر ماشين سازي در هفته دهم وضعيت تيممان در جدول بهتر مي شود.
وي اشتباه داوري را عامل اصلي باخت تيمشان در چند بازي اخير به خصوص سپاهان اعلام كرد و گفت: اگر اين باخت به ما تحميل نمي شد، نساجي چند پله در جدول بالا مي آمد.
نادري اظهار داشت: به هر حال در شرايط فعلي از نساجي قائمشهر و سرمربي اين تيم حمايت خواهيم كرد تا به روزها خوبش برگردد.
كميته داوران با تاييد اشتباه كوپال ناظمي داور ديدار هفته نهم نساجي قائمشهر با سپاهان اصفهان در گرفتن پنالتي دقايق آخر به سود تيم ميزبان ( سپاهان) اين داور را از داوري چند بازي آينده محروم كرد.
نساجي قائمشهر پنجشنبه هفته جاري سوم آبان ماه ميزبان ماشين سازي تبريز در زمين خانگي خود استاديوم شهيد وطني است.
6982/1654