۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱
کد خبر: 83316159
T T
۰ نفر

استاندار : مازندران بدون صنعت هم به توسعه پايدار مي رسد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱
کد خبر: 83316159
استاندار : مازندران بدون صنعت هم به توسعه پايدار مي رسد

ساري - ايرنا - استاندار مازندران لازمه توسعه استان را توجه به ظرفيت هاي موجود آن دانست و تاكيد كرد : مازندران با ظرفيت هاي خوب كشاورزي، شيلات، معدن و پايانه صادرات بدون صنعت هم مي تواند به توسعه پايدار دست يابد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، احمد حسين زادگان چهارشنبه شب در جلسه شوراي اداري بابل كه در مدرسه خاتم الانبياء (ص) اين شهرستان برگزار شد ، گفت : اين كه ما بنشينيم و فرياد بزنيم كه چرا صنعت وارد مازندران نشده است تا بتوانيم اين استان را به توسعه پايدار برسانيم ، پذيرفتني نيست.
وي افزود : اگر بتوانيم از ظرفيت هاي موجود در استان بهره بگيريم ، بدون صنعت هم مي توانيم به توسعه پايدار دست يابيم و اين امر با تلاش و همگرايي شدني است.
نماينده عالي دولت در مازندران اظهار داشت : تحريم هاي ظالمانه دشمن بهانه اي شده است تا به سمت اقتصاد بدون نفت پيش برويم و مازندران در اقتصاد بدون نفت مي تواند به موفقت هاي خوبي دست يابد.
وي افزود : امروز نقش مردم در استفاده درست از ظرفيت هاي مازندران بسيار برجسته است و همه مديران موظف هستند تا زيرساخت هاي لازم را براي تحقق رونق اقتصاد بدون نفت فراهم كنند.
حسين زادگان گفت : امروز همدلي و يكپارچگي تمامي دلسوزان نظام اعم از نمايندگان مجلس ، ائمه جمعه و مديران دستگاههاي اجرايي مي تواند زمينه خلق كارهاي بزرگ را فراهم كند و به هيچ عنوان نبايد اجازه دهيم كه بخشي نگري و سطحي نگري انرژي ما را هدر دهد و مازندران را از چرخه توسعه عقب براند.
وي با تاكيد بر كنار گذاشتن اختلافات سياسي و سليقه اي ، تاكيد كرد : امروز زمان آن رسيده است كه اختلاف ها را كنار بگذاريم و اصلاح طلب و اصولگرا براي برون رفت از مشكلات پيش رو همدل و همصدا پيگير امور باشند.
استاندار مازندران مشاركت واقعي مردم در اقتصاد براي توسعه استان را مهم توصيف كرد گفت : نبايد از ظرفيت هاي بخش خصوصي غافل شويم چرا كه دولت به تنهايي نمي تواند تمام مشكلات را برطرف كند و اشتغال پايدار را ايجاد كند.
حسين زادگان افزود : امروز بايد اين فرهنگ در بين مردم نهادينه شود كه دولت نمي تواند براي همه جويندگان كار شغل دولتي فراهم كند بلكه با ظرفيت هاي موجود مازندران بايد مردم هم به سمت كارآفريني حركت كنند.
استاندار مازندران عصر امروز مهمان بابلي ها بود و پيش از حضور در جلسه شوراي اداري ، بر سر مزار شهداي گمنام در دانشگاه نوشيرواني اين شهرستان حضور يافت و با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامي داشت.
حسين زادگان قرار است در مراسم تقدير از دست اندركاران برگزاري نهمين جشنواره بين المللي فيلم وارش در بابل هم كه اكنون در حال برگزاري است ، شركت كند.
7343/1654